Saturday, November 30, 2013

Esmer Şekerle Evde Dudak Temizleyici (Lip Scrub) Yapmak

Soğuklar geldi çattı ; hu hu ~~

Dudaklarımız soyulmaya başladı. Üstüne nemlendirici sürmeden önce soyulan kısımlardan kurtulmak ve daha sağlıklı dudaklara sahip olmak için lip scrub gerekiyor. Evde yapım tarifini bulmuşken deneyeyim dedim. Kore ürünleriyle ilgili yazan bloglarda rastlamıştım .

Önce bir kap alalım, çok büyük olması önemli değil ama artan ürünü saklamamız için kapaklı olması gerekiyor.

Sonra 2- 3 dolu çay kaşığı kadar esmer şeker koyalım. ben gidip esmer şeker almadım, paket kahve alırken, gerekirse atarım diye almıştım ; gerekmedi ben de burda kullandım.


İçine 1-2 çay kaşığı bal ve 3-4 çay kaşığı zeytin yağı
ekleyip karıştırıyoruz.



İçindekilerin miktarını kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Hazırladıktan sonra ovarak duduğınıza sürün, beklettikten sonra ister yiyin ister yıkayın :D


Çok etkili mi?

Kore'de yaygın olan hazır Lip Scrublar kadar etkili değil . Biraz yumuşatıyor, biraz da canlandırıyor ama soyulmuş deriyi tamamen atmak için iyice ovmak gerekiyor. Çok saçma , gereksiz diyemem; çok mükemmel sorun çözücü de diyemem. Evde değişik bir şey denemek isterseniz öneririm. Belki size daha etkili olur kim bilir :D Sonuçta herkesin cildi kendine göre, farklı şeylere farklı tepkiler verebiliyor :D

 Sizin evde yapılan bakım ürünü tarifleriniz neler??


No comments:

Post a Comment