Sunday, December 1, 2013

Canınız Sıkılmasın Diziler Filmler --> Jackals are Coming vs Hükümet Kadın 2

 Aslında Jaejoong oynadığı için pek meşhur olan bu filmi ben daha yeni doğru düzgün oturup izleyebildim :D
Bu aralar Çincem gelişsin diye biraz Tayvan draması izleyim dedim ama onların oyunculukları pek içten gelmeyince çabuk sıkıldım.

  Just You 'yu geçen hafta bitirmiştim, ilerleterek izlenebilir, bazı eğlenceli yerleri olan bir dizi. İzlemeye başlamamda en önemli etken tabiki Aron olmuştu . Önceki dizisi Alice in Wonder City gibi bir senaryosu olmasa da bu dizide eh işteydi..
Ama üstüne 2. Tayvan draması sıktı beni Love Around'u iki aydır bitiremedim ki ben en kötü ihtimal tamamlanmış bir diziyi 2-3 günde hadi olmadı 1 haftada  bitiren biriyim. (gerçi dizi yeni tamamlandı sanırım)

Yeni diziye başlamak istemedim çünkü şu an Kore'de çıktıkça izlediğim bir sürü dizi var haftada 2 bölüm 2 bölüm geliyor ama çok dizi olunca bilgisayar başına bağlıyor insanı. Bir de J-Drama 49 var, çok
beğendim ama İngilizce alt yazı bir türlü bulamadım, Türkçe çevirisi de çok geç yükleniyor. Zaten 1 bölüm en fazla 30 dk sürüyor hemen bitirmek istiyorum , tadı damağımda kalır her halde.

Marry Him If You Dare'ın oyuncuları çok iyi olmasına rağmen, senaryo çok zayıf gelişiyor, artık sırf oyuncular yüzünden takip ediyorum, merak unsurunu artırıp başka etkenlerle diziyi zenginleştirseler iyi olurdu diye düşünüyorum. Bazen ilginç noktalara değiniyor ama benzer bir konu işleyen Operation Proposal'daki gibi bir  düzen yok gibi geldi bana, bölümler bir bütün oluşturmakta eksik kalıyor... Bakalım sonunda bir PAT! etkisi olur ^^

Neyse sonra ben eğlenceli bir şeyler izlemek istiyorum deyip ne zamandır, adam akıllı izlemek istediğim Jackals Are Coming filmini  izleyim dedim. İsmi Jackal is Coming(Çakal geliyor), Jackals are coming (ÇakalLAR geliyor), Kod adı Çakal ... gibi çeşitli şekillerde anılsa da bence en uygunu  Jackals are coming (ÇakalLAR geliyor), nedenini izleyenler bilir :)

Fotoğraf yeppudaa.com 'a aittir.

Filmi ben çok eğlenceli ve kurnazca planlanmış buldum. Bir cinayet vakası bu kadar komik anlatılmaz yav dedim :) Ölenlere üzülemedim bile :D 
Jaejoong'un oyunculuğu çok başarılıydı. Bazı K-Pop starla bence sadece K-Pop alanında kalmalı, oyunculukları Kore'deki o kadar  eğitimli oyuncunun yanında vasat kalabiliyor.
Ancak Jaejoong için bunu söyleyemem :)
Mesela SNSD'den Jessica , f(x)'ten Kristal ve  Sulli ; tamam yine pek çok Tayvanlı oyuncuya göre iyi olabilirler ama Kore'de çok çok iyi oyuncular varken , bana gereksiz geliyor. Yetenekli insanlara da şans vermek lazım, sırf zaten ünlü oldukları için dizinin popularitesi artsın diye kullanılıyorlar.
Sonradan gelişenler yok mu? Var tabi ..  Mesela Suzy, bana ilk başta çok acemi gelmişti sonradan çok açıldı, Yonghwa'da öyle.. YoonA'nın yeni dizisi geliyor bakalım nasıl olacak ~~

Ben bu saydıklarımın dizilerini izlemiyor muyum ?  İzliyorum , ama çok fazla Kore dizisi izledikçe bazı eksiklikler gözüme batmaya başladı... Kaliteli oyuncunun   yakışıklı oyuncuların ardında görünmez olmasına sebep olan fanlara tepkimden de olabilir.. Oyuncu Lee MinHo kadar yakışıklı değilse sanki dizi izlemeye değmez gibi bir izlenim oluyor, OPPA hayranlarında . Ama yok öyle bir şey yav, sen bir izle o adam da yakışıklı, o da oyuncu  ;) Bir diziyi tek bir kişi yapmıyor ki...

Neyse, filmimizde kurgu iyi, oyuncular iyi, senaryo güzel.. En önemlisi suratınızda bir sırıtmayla izliyorsunuz :D
Bizdeki gibi seri yapsalar ne güzel olurdu; Çakallar Geliyor 2!! Sonu da müsait zaten :)
Fotoğraf maroon.com'a aittir.

Bu arada geçen Hükümet Kadın 2'ye gittim çok eğlendim , tavsiye ederim. Günlerdir arkadaşlarla günlük hayattan benzer sahneler gördükçe filmi yad edip baya gülüyoruz . Hoş bir yapım olmuş ~~


Fotoğraf ekonomistturk.com'dan alıntıdır.


Sizin sinema/ film /drama önerileriniz ??



* Resimler bana ait değildir. Afiş oldukları için kredi belirterek koydum.

No comments:

Post a Comment