Monday, December 2, 2013

SAÇLARIMIZA MUCİZEVİ DOKUNUŞ: L'Oréal Elseve Mucizevi Yağ


Merhaba Arkadaşlar :)
Merve'nin hızına hayran kalıyorum. Malesef seyrek post giriyorum. Merve kadar sık olamaz belki ama bu aralıkları kısa tutmak için elimden geleni yapacağım :) Bu konuda özrümu ilettikten sonra yazıma geçiyoruuum.
Beraber ürün incelemesi yapalım istedim.> Elseve Extraordinary Oil

 
İlk çıktığında bir alışverişime verilen testerı sayesinde kullanma fırsatı buldum.Daha önce saçımda yağ formunda bir ürün kullanmamıştım. Kulağa da cazip gelmiyor değil mi :) Sonuçta birçoğumuz saçımızdaki zamansız yağlanmalardan şikayetçiyiz. Bunun üzerine yağ kullanmak akıl karı mı diyenlerdendim. Watsons'ta bir indirim döneminde karşılaşınca aman ne kaybederim ki dedim. Deneyimledim ve uzun zamandır kullanıyorum.
Ürünün iki çeşiti var biri bendeki her saç tipine uygun olan bu sarı kapaklı diğeri de boyalı saçlar için olan kırmızı kapaklı.

Bakalım Elseve bakım yağı ile neler olacak demiş:
Saç dokusunu kusursuzlaştırıcı  bakım
Canlılık veren zengin içerik
İpeksi saçlar

İçerik olarak benzeri ürünlere göre daha temiz diyebilirim.Bitki özlerinin yağı bulunuyor.Bir artı noktası buradan geliyor zaten. İçerisindeki çiçek özleri sayesinde gerçekten çok hoş bir kokusu var. Kalıcı olmasa da etkileyici bir kokusu var.
Kırmızı kapaklı olanın bundan farklı olarak içeriğinde alkol var.

Yağın benim gözümdeki en büyük avantajı tek bir yolla kullanmak zorunda bırakmaması. Üç farklı şekilde kullanabiliyorsunuz :
*Yıkamadan önce beslemek amacıyla
*Taramadan önce kolaylık sağlaması için
*Şekillendirmeden sonra son bir dokunuş olarak kullanılabiliyor.
Böylece farklı farklı ürünlerle kafa karıştırmak yerine bir ürün hepsini hallediyor.

Ben genelde ilk seçeneği tercih ediyorum. Şampuandan önce saçlarımın boyuna ve uçlarına sürüp bazen hemen ardından yıkıyorum bazen de vaktim varsa 15-20 dakika bekleterek maske şeklinde kullanıyorum. Onardığını söyleyemem. Bence bakım ürünlerinden onarım beklememek gerek hele kırıklarımız varsa mucizeyi istemek olur bu biraz. 2 ayda bir kırıklarımızı aldığımızda en güzel bakımı yapmış oluruz ama. Üzerine böyle bir ürün daha canlı bir görünüm kazandırabilir. Benim ilk izlenimim saçımdaki yumuşaklık oldu. Gerçekten bakım kremlerinde bulamadığım etkiyi buldum. Kokusunu söyledim zaten. O ilk elinize aldığınızda büyülüyor :)

Acil çıkmanız gerektiğinde saçlarınız sizinle inatlaşır ya :) bir türlü şekil almaz o uykudan kalkmış görüntüsünden kurtulamazsınız öyle zamanlarda da imdadıma yetişti benim. Çok değil 1-2 damla ile saçlarımın daha canlı ve düzgün görüntüsünü yakalayabiliyorum. Elektriklenmesini önleme konusunda net bir şey söyleyemeyeceğim. Saçlarımla başa çıkamama sebebim elektriklenmesi. Bu ürün bazen istediğim etkiyi bıraktı tüm gün elektriklenmemiş saçlarımla gezme mutluluğuna eriştim :) Ama genelde saçlarım beni hiç yanıltmadı bu ürüne ve engellemesi için kullandığım başka spreylere rağmen benimle inatlaştı.

Ürünün ambalajı da sık bir tasarıma sahip. Pompalı oluşu kullanım kolaylığı sağlıyor.
Ve inanılmaz bereketli bir ürün.Kaç aydır kullanıyorum bitmiyor. Çünkü gerçekten 1-2 damlası bütün işinizi görüyor.Fiyat kalite açısından almanıza denemenize değer bir ürün.20 lira gibi bir fiyatı var. Dediğim gibi ben indirimden aldım. Muadilleri ile fiyat karşılaştırması yaparsak gerçekten makul bir ürün. Yine de indirimde bakarım derseniz önümüz yılbaşı. Gelsin gratis,watsons indirimleri :)







No comments:

Post a Comment