Wednesday, April 23, 2014

Innisfree Green Persimmon Pore Essence Review / Yeşil Hurmalı Gözenek Sıkılaştırıcı Yağlanma Önleyici

Hello everybody today I'm back with a pore product I've been using for 3 seasons! Fall- winter and spring ! Of course we need to change our skincare routine when the seasons change, but I just changed the way and frequency of using this product.  I'm sure everyone has small or big problems with pores, right? 
Let's learn more about this !



Herkese merhaba ! Bugün 3 mevsimdir kullandığım bir gözenek küçültücüyle karşınızdayım! Sonbahar, kış ve şimdi ilkbahar ! Tabi ki mevsim değiştikçe cilt bakım rutini de değişmeli; bu yüzden ben de bu ürünü kullanış sıklığımı değiştirerek kullanıyorum. Eminim herkesin az ya da çok gözenekleriyle problemi vardır.
Hadi ürüne daha yakından bakalım !

Package /Paket


Innisfree usually uses environmental friendly packages -which I'm a big fan -and soy ink.
And very hygenic tube you can easly get the product!


Innisfree genel olarak doğa dostu geri dönüştürülmüş kağıt veya soya mürekkebi kullanıyor.
Sıkılması kolay veya hijyenik bir tüp içerisindeki ürün rahatlıkla kullanılabiliyor.




Product Info  / Ürün Tanıtımı 

Innisfree Green Persimmon Pore Essence

50ml 
This essence, formulated with pure Jeju green persimmon extracts, helps manage pore while the moisture popping essence gently enwraps your skin, leaving it feeling soft and smooth.

Bu esans Jeju'nun yeşil hurma özleriyle formüle edilmiştir, nemli esans nazikçe cildinizi sararken gözenek problemlerini düzenlemeye yardımcı olur. Yumuşak ve pürüzsüz bir his bırakır.



Ingredients / İçindekiler 

Ayrıntılı içindekiler listesi ve içindekilerin zarar ve sivilce yapma  oranlarını görmek için COSDNA 'ya TIK TIK ! Zaralı 7 içerikten uzak (alkol , paraben vs)


You can check COSDNA by CLICKin' and see the detailed ingredients list! It has natural based products and 7 free!



In Fall ;

If you have really oily skin use this in the morning and  night routine in your oily areas . 
This product is really amazing when it comes to sebum control so your make up will not get get damaged by oil for a long time !
If you have normal skin , use this only night or morning. It is best to use in the morning because your make up will last longer .
If you have really dry skin, use this twice or thrice in a week to control pores.

In Winter,

Since weather can make you skin a lot drier, don't use too frequently, or else you may get dry patches.

In Spring,

Use this after cleanser to tighten the pores to ignore dust ;) You can use like fall ;) 


Sonbaharda,

Eğer çok yağlı bir cildiniz varsa sabah ve gece bu ürünü yağlı bölgelere kullanmalısınız.
Bu ürün yağlanmayı baya geciktiriyor hatta cildiniz normalse kurutabiliyor, makyajında yağlanmadan sık şikayet edenler sabah kullanırlarsa gün içinde baya uzun süre yağlanma sıkıntısı yaşamazlar!
Normal cildiniz varsa sadece sabah veya gece kullanmayı tercih etmelisiniz, çok sık kullanırsanız cildiniz kuruyabilir.
Kuru cildiniz varsa bu ürünü haftada 2 ya da 3 kez kullanabilirsiniz, fazlası gözeneklerden çok yağlanmayı etkileyen ürün olduğundan cilt kuruluğunuzu vurgular :(

Kış aylarında,

Soğuk hava zaten cildi daha kuru yapacağı için kullanım sıklığınızı azaltmalısınız, kuru ciltler bu üründen uzak durmalı ;)

İlk Bahar,
Temizleyinizden sonra mutlaka gözenek sıkılaştırıcı kullanmalısınız ki toz gözeneklerinizde yer edemesin ;)


Usually 2 pumps are enough for my nose and upper check area and chin :)
But for whole face you can pump 3 - 4 times. But I don't really recommend you to use this all over your face often. Because if you don't have large pores it will only make your skin drier. So use it on the PORE areas ;)

I usually use this for oil control because it is not really working as a tightener for me . I can say it tightened my pores up to %25 in 8 months. 
Still, it is only working up to %15 if you don't use a good toner/first essence. It is working well alone for oil control !
It has a smooth finish!



Genelde 2 kez sıktığımda burun çevresi, yanaklarım ve çeneme yetiyor, zaten esansların genel özelliği az ürün çok iş . Tüm yüz için 3-4 kez sıkılabilir . ama ben önermem tüm yüze kullanmanızı, çünkü gözenek olmayan yerdeki deriyi kurutacak :( sadece gözenek problemi olan bölgelerde kullanın .

Ben bu ürünü yağlanma kontrolü için kullanıyorum çünkü gözenek sıkılaştırıcı olarak pek işe yaramıyor bende. 8 ayda %25 küçülme oldu gözeneklerimde, sabırla düzenle kullanmak gerekiyor. Yinede eğer iyi bir ilk essence / toneriniz yoksa etkisi pek büyük değil %15 e kadar küçülme gözleniyor. Yani tek başına bunu kullanıp harika gözenek sonucu beklemeyin ama tek başına harika yağ kontrol ediyor ;)
Yumuşak bir his bırakıyor .


***Sources used; innisfree website

Conclusion /Sonuç

++Pros / Cons--

+Working amazing when it comes to oil control.

+ Has a very smooth finish

+My skin feels soft and relaxed, not tight and uncomfortable.

+ Good ingredients

+Woks well on big pores

+ Works 5-5 on medium to small pores with a good skincare routine.

+7 free

- For pores, don't hopes miracles if you don't have a good toner / first essence

- It is not good to use it alone for pores

- My pores got only %25 smaller after using 8 months with first treatment essences.

- Don't use too frequently , your skin may get so dry 
(Even my normal areas get dry after using this for a long time,so I used this once in two days in winter and now using at nights.  If you have oily skin it is good though)

-Pricey

++ İyi Yanlar / Kötü Yanlar --

+ Yağlanma kontrolü konusunda çok başarılı bir ürün

+Büyük gözeneklerde işe yarıyor

+Orta boy ve küçük gözeneklerde ise eğer düzenli bir cilt bakım rutininiz varsa işe yarar.

+ Pürüzsüz bir his veriyor.

+ Cildim yumuşak ve sakinleşmiş hissediyor, gergin hissetmiyor

+ İçeriği doğal 

+ 7 zararlı yok.

- Eğer iyi bir toner / ilk essence kullanmıyorsanız gözeneklerinizin çabucak küçüleceğini düşünmeyin

-Tek başına gözenek konusunda pek etkili bir ürün değil.

- Çok sık kullanmayın, kurutuyor.
( Ben 3. aydan sonra 2 günde 1 kullanmaya başlamıştım, şimdi havaların ısınmasıyla geceleri kullanıyorum , eğer yağlı cildiniz varsa kurutması iyi bir şey ama kışın bunun yüzünden cilt kuruluğu çektim)

- Gözeneklerimde çok büyük fark olmadı 8 ayda %25 daha küçüldüler.

-Pahalı bir ürün . (yaklaşık 30$)


Suggest for who; Having oil problems and too big pores
Kime önerilir; Yağlı cilt problemi ve büyük gözenekleri olanlar.
No to whom; Has small pores and dry skin
Kime önerilmez;Küçük gözenekli ve kuru ciltli olanlar

Overall Score / Puanı ; 4/5 

***not too effective on my pores nowadays 
(maybe my skin get used to it) but oil control is 5/5

*** yağlanma kontrolü 5/5 ama gözenek konusunda çok etkili değil .

Won't repurchase ; I'll change my pore care routine because it is not effective nowadays.

Yeniden almayacağım; Çünkü cildim bu ürüne alıştığı için artık eskisi kadar işe yaramıyor.


Monday, April 21, 2014

Missha Near Skin Firming Peptide & Signature Dramatic Base Boomer Sample Review


Hello everyone, today I'm back with 2 samples . First one is the very famous Missha  Signature Dramatic Base Boomer ; 
Last week I used it under my cc cream . I wanted to try it because my skin was in a bad condition caused by season change and stress.

Herkese merhaba bugün 2 deneme boy ürünle karşınızdayım, geçen hafta yoğunluk, stres ve hava değişiminden olsa gerek cildim kötü durumdaydı ve cc krem yüzümde yayılmıyordu, kusurları iyice işaret ediyordu. Bende bunun testerı vardı elimde deneyim belki işe yarar dedim.



Product Information / Ürün Tanımı


Cover the flaws of your skin with the Missha M Perfect Cover BB foundation. According to the 

manufacturer, this Missha foundation can also be used by those who have undergone laser skin

 surgery as it also acts as an after-treatment cream. With soothing and moisturizing properties,

 this Missha make up gives natural, smooth and even looking skin. This Missha foundation can

 be comfortably used even on an acne-prone skin. 

Using the Missha M Perfect Cover BB as a make-up base will definitely give you an extra glow.

 So, wear this Missha make up and give your skin a beautiful blemish-free look.




Kusurları kapatırken Missha M Perfect Cover BB Fondotenle uyumlu çalışır. 


Tedavi edici özelliği olduğu söylendiğinden lazerli yüzde de rahatça kullanılabilirmiş. 

Yumuşatma ve nemlendirme özellikleri ile makyaja doğal, yumuşak ve düzgünleşmiş bir cilt

 görünümü sağlar. Sivilceye yatkın ciltlerde de rahatlıkla kullanılabilir. Extra parlaklık verir ve 

sivilcesiz düzgün cilt görünümü sağlar.


Usage / Kullanım



Missha Signature Dramatic Base Boomer: Wrinkle repairing & Whitening cosmetic

Makeup Primer smoothens and moisturizes the skin to be fully prepared for the next step of makeup (Containing Lotus Water 35%)

Contains patent ingredient from natural herbal complex ‘Natural Repairing Herb’

I use it for making my skin softer and smooth before the make up !

Kırışıklık düzeltme & beyazlatma özelliği vardır.
Makyaj öncesi hazırlıkta makyajın daha iyi oturması için  kullanılırken yumuşatır ve nemlendirir . ( 35% Nilüfer Suyu içerir )
Patentli ' Doğal Düzeltici Bitkisel ' kompleksle farklı ciltlerde rahatça kullanılabilir.
Missha Türkiye sitesinde baya bir güzel anlatmışlar ;


Bende cildimi yumuşatmak ve pürüssüzleştirmek amacıyla kullandım .

Swatches /Görünüm

Baya ipeksi bir cilt hissi veriyor ve tahminimden daha mat bir görünümü vardı , kapatıcılık etkisini biraz arttırdı. 
Cildim  geçen hafta stres ve hava değişiminden olsa gerek , kötü durumda olduğu için cc krem yüzümde çok saçma duruyordu, rahatça sürülmüyordu ben de bunu denedim . İpeksi yapısıyla  cc krem daha rahat yayıldı ve yüzümdeki kusurları' işte burda ' diye işaret etmeyi bıraktı :D Tester olduğu için 2 kereden fazla kullanma şansım olmadı çok ayrıntılı ve kesin bir şeyler yazmak doğru olmaz diye düşündüğümden uzatmıyorum.

My skin feels silky soft and matte after using this the coverage pf CC & BB cream increased a little bit, but they surely get easier to apply on my face.


The second one is Missha Near Skin Firming Peptide,

It's basically a lifting cream for wrinkle care but I couldn't test it because I dont really have wrinkles , for now .
It has an oily texture and may  not be good for oily skin types, besides it is moisturizing and gives a little bit brighteness for a short time . I wouldn't use it as a day cream because of oily texture but it maybe a good night cream ;)


İkinci olarak Missha Near Skin Firming Peptide Sıkılaştırıcı Krem,

Deneme boy olduğundan ve çok fazla gözlemlenebilir kırışıklığım olmadığından asıl amacı kırışıklık için cilt sıkılaştırmak olan bu ürün hakkında pek yorum yapamayacağım . Ancak, yağlı bir yapısı olduğundan yağlı ciltlerin seveceğini sanmıyorum ve yine yağlı olduğu için gündüz sürmenizi önermem . Gece kremi olarak iyi iş görüyor, yüzü hafifç aydınlatıyor, tabii geçici olarak :D Biraz nemlendirici işlevi de görüyor ama yağlı ciltler su bazlı nemlendirici tercih etmeli. Belki uzun süre kullansam sıkılaştırıcı etkide görürdüm :) ** keşke görseydim ^^










Sunday, April 20, 2014

2014 Korean Beauty CF Models / Kore'de Hangi Ünlü Hangi Güzellik Ürünü Markasının Reklam Yüzü?

Pek çoğunu belki bilirsiniz ama bir yazıda toplayabildiğim kadar çok GÜZEL ünlü yüzü toplamak istediğimden karşınızda ünlüler ve markaları ;

Innisfree 
YoonA & Lee Minho



Skin Food 
Lee Jong Suk& Lee Min Jung & Yeonsoo






 Laneige 

Song Hye Kyo 



Lirikos 
Go Ara (Reply 1994)


Hera 
Shin Min Ah


Hanyul 
Jun Ji Hyun




Etude House 
SHINee & Krystal & Sulli


Banila Co.
Jessica

Tuesday, April 15, 2014

2014 KORE KÜLTÜR BURSU - See You in Seoul !







Merhabalar sayın okuyucularım!! 2 haftadır sınavlarım ve kültür bursu hazırlıklarıyla dolup taşmıştım, bir de dedem hastaneye yattı falan... Kısacası çok stresliydim, hayatımda çıkmadığı kadar sivilcem çıktı, anlamadığım kuru ciltte bu kadar acılı sivilce nasıl geçecek :( 
Neyse Akdong Musicians'ın yeni şarksını dinleyip '' Don't worry worry '' diye baya rahatlayayazmıştım ki telefonum çaldı ;

Heyecanla bekliyordum tabii, ama sınavlarımın bittiği şu günde kafamı boşaltmaya çalışıyordum ki;



Gelen telefon 2014 kültür bursunun son aşamasını geçip geçmediğimin haberini verecekti. 
Acaba...


''Bu telefonu aldığınıza göre burs için seçilmiş bulunuyorsunuz!''''Ben... Gerçekten mi? Yani... ''''Geçtiniz, pasaport fotokopinizi de çoktan verdiğinize göre belgelerinizi Kore'ye göndereceğim 1 ay içinde size bir e-posta gelecek onu beklemelisiniz'''' Çok teşekkür ederim, gerçekten çok teşekkür ederim. Apıro du çal halgoeyo! '''' (Anladık -içinden dedi bence :D-) Gidince daha çok geliştirirsiniz inşallah.''...
Telefon kapandığı anda ben ;


Baya bir cırlayıp (çığlığın çirkin hali ) tepinmeye başlayıverdim ;


Sonra arayıp babama ve anneme haber verip tepinmeye devam ediyordum ki, dedim hemen sevgili Şerife'nin yaptığı gibi burs aşamaları hakkında internet ortamına bilgi katsam enerjimi daha yararlı işlere harcamış olurum :D ehe çok sempatiğim ~~



İşte Adım Adım Kore Kültür Bursu;

Thursday, April 10, 2014

Etude House Dear Girls Big Eye Maker Review [TR / ENG]




Hello everyone today I am back with a popular product's swatches! When I have enough time I'll review some cream/essence reviews too~~


Merhaba arkadaşlar kısaca bahsedeceğim popüler bir ürünle daha karşı karşıyasınız. Sınavlarım bitipte zamanım olunca bakım ürünleri hakkında yazmaya devam edeceğim ;)
Bu seriden Burda yorumladığım aegyo yapıcıyı kullanmıştım, renkleri çok doğal ve yapısı çok yumuşak olduğundan sevmiştim. Bu ürünü de amacını çok iyi anlamama rağmen renkleri de güzelmiş deyip almış bulundum :D


Actually I've been using Dear Girl's Cute Eye Maker which I reviewed HERE and I like the natural color pay off and mild texture . So, even though I don't really understand the true purpose of this product I wanted to give it a try because of nice colors ^^

Package /Paket




It is thiner than aegyo line maker.


Ucu aegyo yapıcıdan daha ince .

Swatches /Görünüm


My camera broke me down :( They are too shimmery but it's hard to see it from the pictures.
The light color is so yellowish than the aegyo maker .


Kameram bozulduğuiçin bu görüntüleri çekene kadar kıvranmış olsam da hala aşırı simli olduğunu anlatan bir kara yakalayamadım :(  Açık renkli olan aegyo yapıcının doğallığına benzemeyen sarıya yakın bir tonda.


It smudges extremly easy, if you don't use primer you could get panda eyes in a short time! It's not waterproof, smudge proof so the moment you touch your eyes slightly; BANG! ^^


Aşırı çabuk dağılıyor, eğer primer kullanmazsanız çok kısa sürede panda gözlü olabilirsiniz. Suya ve dokunmaya dayanıklı değil, dokunursan ; BANG !!

Usage / Kullanım


Sarımsı rengi olabildiğince hafif sürmeye çalıştım ama hala günlük kullanım için çok parlaktı.
Doğru kullandım mı bilmiyorum, markanın reklam resimlerindeki gibi yapmaya çalıştım, normalde daha küçük  bir alanda  kullanmaya çalışıyorum ama göstermek için aşağıdaki gibi yaptım ;)


I applied as light as possible but the yellowish side was still too shimmery for daily use . I don't know if use it in the right way. But I tried to demonstrate it ;)

With cute eyes maker;
Aegyo yapıcıyla birlikte kullanınca;




Conclusion /Sonuç
++Pros / Cons--

+Creamy
+Easy to carry around
+ Multifunctional (eye shadow, big eye maker)
+ Colors are really nice to use as eye shadow

- But yellow side is too shimmery for daily use
- Smudges easily
-Makes panda eyes
- It has less product than it seems  

++ İyi Yanlar / Kötü Yanlar --

+ Yumuşak, krem gibi yapısı var
+ Taşınma açısında çok rahat
+ Far ve ismindeki gibi büyük göz yapar olarak kullanılabilir.
+ Far olarak renkleri güzel

- Sarı renk tarafı günlük kullanım için aşırı simli.
- Hemen dağılıveriyor
- Panda göz yapıyor
-Göründüğünden daha az ürün var içinde.



Suggest for who; Wants eye shadow easy to carry everywhere
Kime önerilir; Her yere taşınabilen bir far gibi kullanmak isteyenlere

No to who; Touches her eyes a lot.
Kime önerilmez; Gözüne sık dokunanlara .

                             Overall / Puanı ; 2,75 / 5 

Won't repurchase ; Not a really necessay product.
Yeniden almayacağım; Gerekli bir ürün değil.