Saturday, December 14, 2013

Skip Beat T-Drama


Korelilerin Çince teleffazu beni rahatsız ediyor, kulağımı tırmalıyor o yüzden bu diziyi ne zamandır es geçiyordum , oysaki onları seslendiriyorlarmış ya :D


Bir arkadaşımın tavsiyesiyle başladım bu diziye, animesi pek meşhurdu ama izleme fırsatım olmamıştı.
Dizinin ilk bölümleri çok çok eğlenceliydi, ailecek oturun izleyin yani :)
Ama sonu çok belirsizdi, biraz araştırdım 2014'te 2. sezon planlıyorlarmış; 2. sezon olmazsa pek çok şey hava da kalıyor zaten ~~

Resim Alıntıdır

Müzikleri çok güzel ve uyumluydu çok sevdim :D
SUJUUUU 

Konu;

Gong Xi (Çince'de x--> ş harfi olarak okunur, pek çok farklı ş sesi vardır, bunların ayırt edilmesi güçtür duruma göre anlarsınız :D ) ömrünü Donghe (Sho) için harcamıştır, hep ona destek olmuştur. Fakat ünlü olduktan sonra Sho artık onu önemsemez ve ona bir hizmetçi gibi davranmaya başlar. Kızımız Sho'nun çocukluğuyla ilgili her şeyi ayrıntısıyla bilir. Buna rağmen Sho kıza ihanet eder ve onu hizmetçi olarak gördüğünü ancak eğlence dünyasına girerse ondan intikam alabileceğini söyler.
Kızımız farklı auralarla allem eder kallem eder, tiyatro seçmelerine katılmaya hak kazanır; fakat onu ateşleyen intikam duygusu şirket tarafından hoş karşılanmaz ama yeteneği de harcanmak istenmez. Onun için '' Sev Beni Bölümü '' kurulur. Bu bölümde çalışırken Sho'nun en büyük rakibi Siwon (Lian) ile tanışır.
Sonra bu bölümde ilk kez arkadaş edinir ve arkadaşıyla beraber pek çok şey öğrenmeye başlar, artık eğlence dünyası ona kapılarını açacak mı?? :D

Öyle çok çok fantastik değil, daha çok komedi ve öğretici yanları olan bir dizi.

Spoiler vermeyi sevmiyorum onun için burda kestim. Ama oyuncular çok tatlılardı, dizide olağan üstü üç-beş öge ve bir kaç hayal ile komedi ağır basmış, sıkmıyor. Son bölümler biraz apar topar bitirmişler hissi verdi ,
burda spoiler var dikkat ;

O arkadaşı yaşlı bir adamın arabasına biniyordu ordaki bit yeniği açığa kavuşturulmadı, o arkadaşını ben pek seviyorum ama onu ne yaptıkları belli olmadı, o son ne biçimdi, Sho seni geri alıcam dedi, öbür çocuk işini iyi yapıyorsun dedi bitti. Böyle biter mi  yav,  ben bunu 2014 yakın zaten hemen çeksinler istiyorum :D

No comments:

Post a Comment