Monday, November 18, 2013

İletişim / Contact Me

  TR / ENG

Okurlarıma iletişim sorunları yaşatmamak için düzgünce İletişim / Contact Me  bölümü ekliyorum :)

Kore'den alış verişle alakalı sorulara her zaman açığım, daha önce yaşadığım deneyimlerden faydalanabilirsiniz ;)
Şu ara en sık kontrol ettiğim hesap insta: meishenmeblog 

İletişim için sol köşedeki İletişim kutusunu kullanabilir veya
meishenmeweishenme@gmail.com adresine e-posta atabilirsiniz ;) E-postamı çok sık kontrol etmeye çalışıyorum ve dolu görmek beni mutlu ediyor ~~ Ayrıca sponsor olmak isteyenlerde bu e-posta adresinden bana ulaşabilirler :)

Google'ı her açtığımda Gmail bana göz kırptığı için bana hızlı ulaşmak isteyenlere gmaili kullanmasını öneririm.

Ayrıca Blog için twitter adresi @MeishenmeW :) Bunu da yeni açtım, inşallah işe yarar :)) Hadi hayırlısı ..

ENG


Hi everyone from now on you can easily contact me with this new İletişim / Contact Me section !

You can always ask me questions about shopping from Korea or the products I reviewed  :) If you want to send sponsored products you can also send e-mail to me.


I check my e-mails a lot and I get really happy when I see it has too many mails!! You can mail me meishenmeweishenme@gmail.com

You can also contact me in twitter with @MeishenmeW !! :D

No comments:

Post a Comment