Saturday, November 30, 2013

ETUDE HOUSE I Need You Aloe Maskesi

Merhaba ~ Bloğun görünüşünde bir takım değişiklikler yaptım, yorum ve önerilerinizi bekliyorum :)
Bu arada çok üzüldüğüm bir şey oldu ; önceki yorumlar silindi :( Bunun için gerçekten özür dilerim ama nasıl oldu bilmiyorum :/

Etude House'un I Need You serisi ABC şeklinde yenilendi !
Önceki seri ;


Yeni Seri;


Her harfle başlayan bir maddeyi içeren maskeler yapmışlar. Mesela
 A --> Aloe Vera
B--> Bulgar Gülü... gibi
Ben önceki serinin nerdeyse hepsinden almıştım. Şimdi ufak bir karşılaştırmayla maskeleri anlatacağım ;)


Önceki seride daha yoğun bir etki hissetmiştim. limonlu parlaklık ve temizlik veriyor. Ayrıca düzenli kullanımda gözenekleri sıkılaştırdığı söyleniyor. Çok yoğun olmasından ilk başta rahatsız olmuştum ama sonra bazı insanların fazlalık kısmı pakette bırakıp sonradan yüzlerine sürdüklerini duydum ben de öyle yapmaya başladım :)


İşte maskenin A-B-C si;


Yüzünüze nasıl oturtacağınızın resmi;


Maske;


Ben ne düşünüyorum?
Açıkçası Aloe bu versiyonda daha az yoğun üstünüze damlamıyor, kullanımı daha kolay.
Etkisi uzun sürsün istiyorsanız haftada 3 kere kullanmak gerek .
Benim yüzümü yumuşattı ama nemlendirmedi.
Sadece esnek , yumuşak yüz isteyenler için ideal, extra pek özelliği yok ama bunları iyi yapıyor.
Pürüzleri çok çok az gideriyor ;)
Limonlu olan hem nemlendirmiş, hem parlaklık vermiş hem de nemlendirmişti .

Sevdim mi?
Sevdim, ben maske olayını sevmeye başladım :D
Türkiye'de eş değeri var mı?
Watsons'taki maskelerin paketlerini hiç incelediniz mi bilmiyorum, çoğunun üstünde Kore'de üretilmiştir yazıyor ve fiyatı da hemen hemen Kore'den getirtmenizle aynı :)

Kore'den nerden alınabilir?
Ben ilk seriyi KollectionK 'dan almıştım. 
İkinci seriyi w2beauty.com'dan. W2beauty'den 5 $ indirim için üye olurken sponsor kodu 2038805'i girebilirsiniz.
Koreden online alışverişle ilgili ayrıntılı bilgi için ;
Bu Yazımı tık okuyabilirsiniz :)

* Bu ara bloğumda bazı sorunlar var GFC gibi... Sebebini anlayamadım , yardımcı olabiliceğiniz bir şey olursa yorum bırakmanıza çok sevinirim :)

GFC yerine google+, bloglovin ve facebooktan takip edebilirsiniz ~~


No comments:

Post a Comment