Sunday, November 24, 2013

Blogda yeni biri vaar / LİLAKUTU EKİM 2013

Blog Admini Merve'den Info;
Arkadaşlar bloğumda bundan sonra farklı bir yazar daha göreceksiniz ^^ Arkadaşım Büşra da ara sıra sizlerle bu blog vasıtasıyla paylaşımda bulunacak. Alkış ~~

Ben blog okumayı ve insanların aldıklarının resimlerine bakmayı nedense pek seviyorum ; bu yüzden blogda çeşitliliği artırmak eğlenceyi de artırır , herkes sevecek bir şey bulabilir diye düşünüyorum. Asya güzellik ürünler konusunda bendeniz Merve ile , Türkiye'deki ürünler hakkında ise Büşra ile iletişebilirsiniz :)  
Büşra çok kitap okur ve dili çok güzel kullandığını düşünüyorum. Lilakutuyu bana öyle güzel anlattı ki ben de yazarlık teklif ettim ^.^ (Büyük adam oldum da teklif yapıyorum : )
İnşallah güzel dönütler alırız ~~Sizler de aldığınız, sevdiğiniz ürünlerin fotoğraflarını ve deneyimlerinizi bu blogdan paylaşabilirsiniz Mesela Kore'den gelen siparişinizde neler vardı, kaç deneme boy çıktı, memnun kaldınız mı... Ya da Türkiye'den neleri beğendiniz, neleri bir daha almam dediniz... Nelerin kutusunu beğendiniz fotoğraf çekip koymak istediniz...
Neyse sözü fazla uzatmak istemiyorum ki Büşra'nın kalemi konuşsun , pardon bilgisayar olunca tuşları ^^ (brrr çok soğuk )


***
Merhabalar : ) 
Arkadaşım biraz mahcup ediyor ama...
Merve her konuda koyu bir muhabbete girebileceğiniz biri.Aklınıza gelecek herhangi bir şeyi  sorun bin yorum alırsınız :) Blog konusunda da aynısını yaşayınca acaba dedim. Bugüne kadar blog yazmak çok uzak gelse de okumaya bayılıyorum. Blogların ışığında kozmetik konusunda bir çok markayı tanıdım , kitap bloglarından birçok tavsiye kaptım , gezi bloglarında gitmek istediğim yerleri daha gitmeden keşfe başladım :) Baktım ki bloglar günlük hayatımda epeyce yer alıyor. Neden olmasın dedim. Merve'nin teklifini kabul ettim. Mervecim benim gözümde büyük adamsın :)
Ortak dileğimiz güzel dönütler almak. Umarım bu birlikte blog yazma fikrimizi beğenirsiniz arkadaşlar.


İlk yayınımda uzun zamandır peşinde olduğum Lilakutu'yu anlatayım
istedim.
Merakla  beklediğim Lilakutu’ya  Ekim ayında kavuştum. Bilmeyenler için kısaca bahsedeyim. Lilakutu , Lilakutu.com’un düzenlediği  aylık bir etkinlik. Her ay 19 liraya evinize bu sevimli kutudan geliyor. Genelde deneme boy ürünlerden oluşan kutunun içeriği hakkında önceden bilgi verilmiyor. Ki işin sürpriz yanı da bu. Geçen sene keşfetmiştim abonelik sistemi  vardı ama abone alımları durdurulmuştu. İstekler yoğunlaşınca Lilakutu Eylül itibariyle abonelik sistemini kaldırdı. Her ay sınırlı sayıda Lilakutu’yu belli gün ve saatlerde satışa sunuyor. Sürekli aboneler dışında  almak isteyenler için iyi oldu elbette. Ama bu defa da yetişememe durumu var alımlar başladıktan 1 saat sonra bitiyor ne yazık ki.


Bu ayın kutusu hakkında olumsuz yorumlar görsem de benim için ilk olduğu için olsa gerek beni  tatmin etti. Bunda Eylül ayında kaçırdığıma üzüldüğüm Toni&Guy saç spreyinin etkisi büyük tabi.
Bakalım neler var Ekim ayı kutusunda;



Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey:  Hakkındaki yorumları okudukça acaba alsam mı diyordum. Denemem için şahane oldu gelmesi. 75ml’lik deneme boy bir ürün.Belirgin dalgalar ile denizden yeni çıkmış bir görünüm vaad ediyor.

Cyrene Lavanta - Nane Şampuan & Saç Kremi: Kuru ve yıpranmış saçlar için 25ml’lik denemelik ürünler.Zararlı kimyasallar  içermemesi markayı cazip kılıyor.

Natura House Pura Natura Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli: Sanırım saç spreyinden sonra en çok beğendim ürün oldu kendisi. Hassas ciltler için pürüzsüz bir cilt vadeden bir temizleme jeli. Tam boyunu almayı düşünüyorum.


Pangea Cilt Bakım Ürünleri: İçeriği sebebiyle dikkatimi çeken bir marka.Kutuda birer tane yüz maskesi, yüz scrubı , göz kremi ve dengeleme yağı var. Henüz denemedim.


Akileine Ayak Bakım Ürünleri: Kuru ayaklar , nasır ve çatlaklar için bakım vadeden bir marka. İlk defa duyuyorum. Bana gelen iki adet testerı var onları da henüz denemedim.

Nyx Doll Eye Mascara Volume Siyah: Nyx birkaç youtuber  sayesinde merak ettiğim bir markaydı.  Deneme fırsatı bulamamıştım. Gelen ürünler arasında beni en çok sevindirenlerden biri oldu. Ama instagramda okuduğum yorumlar acaba çok şey beklemesem mi dedittirdi. Deneyip göreceğiz :)

Nuhi Paris EDT:  Erkek parfüm testerı

Ürünlerin tam boy fiyatları ise şöyle;

İşte böyleydi Ekim Lilakutusu. Çok sevilmese de 3 tane ürünüyle iyiki almışım dedim. Aslında Kasım Lilakutusu çıkacak neredeyse. Sınav dönemi sebebiyle geç gelen bir yazı oldu bunun için özür diliyorum.
Sizler nasıl buldunuz Ekim Lilasını :)

No comments:

Post a Comment