Thursday, November 28, 2013

W2Beauty Birthday Haul / W2Beauty'den Doğum Günü Hediyem * SPONSORED*





Hello ~~
This is my first time getting sponsorhip so I am really thankful to Alice ^.^
Since this was my birthday week she send sth for me try out *happy* :D
I'll review them soon, but I am not sure if I can tear GD mask package 
ㅋㅋㅋ


Merhaba ~~
Geçen cumartesi benim doğum günümdü, Alice'te düzenli müşterisi olduğumdan bana hediye gönderdi *.*  Bende çok mutlu oldum ve hemen fotoğrafları koydum, yakında yorumlarını da yazarım ;)
GD'li maskeyi açmaya kıyabilir
miyim bilmiyorum :/
ㅋㅋㅋ





I've received the package on 27/11/2013 , only 8 days !!
Elime 8 günde ulaştı ;)


So many samples and sweet ^.^
Bir sürü deneme boy, maske ve şeker ^.^



Main item / Asıl ürün ; Gem Miracle SPF 50+ CC Cream

The Saem G-Dragon Mask



Etude House  I Need You Aloe Mask 



Mint Jungle Foot Treatment Mask

Ayak Maskesi


Samples

 Deneme Boylar


You can use sponsorship code 2038805 when you sign up w2beauty.com to get 5$ discount ! ^^

W2Beauty'nin benden üye olanlara özel ayrıcalıklarından nasıl faydalanabileceğinizi 5$ inidirimi nasıl kazanacağınızı açıkladığım yazımın Linkine Tıklayın ;)




No comments:

Post a Comment