Sunday, November 17, 2013

[TR] ETUDE HOUSE- Dear Girls Cute Eyes Maker Novel Idea Eyeliner Yorumlarım



Herkese merhaba ~~
Bugün size  Korelilerin '' AEGYO SAL / AEGYO LINE''  dedikleri ;
göz torbasının hemen üstünde ve gözlerin hemen altında özellikle gülünce belirginleşen o sevimi hafif şişlik görüntüsünün bizde de aegyolu Koreliler gibi  durması için kullanılabilecek bir ürün tanıtacağım.
(Karışık cümle oldu aşağıyı okuyunca anlarız inşallah , neymiş , nasılmış :) 

Sonunda sınavlarım bitti :))
Ben de yüzlerce fotoğraf çekip bir kısmını alel acele düzenledim ki artık şu bloğa bir şeyler yazayım :)
Özledim yav...
Bu arada 18.takipçim Ezgi eğer senin de bloğun varsa ben de seni takip etmek isterim :)
Blog okumayı seviyorum, böylece çeşit çeşit insandan bissürü farklı şeyler öğrenebiliyorum :D
Yorum bırakırken bloğunuzun linkini de bırakabilirsiniz !!


Gelelim mevzuya;

Açıkçası bu ürün ilk çıktığında nasıl bir şey olduğuna dair ne İngilizce ne Türkçe açıklama/yorum vs bulamamıştım 
Ama Singapurlu erkek bir blogger'ın Jaejoong'unki gibi bakan gözlere sahip olmak için gözlerinin altındaki bu kısmı estetikle doldurttuğunu gördüm... 
Israrla aegyo line'ın göz torbası olmadığını açıklamaya çalışıyordu :))
 Bir sürü sanatçının makyajla veya makyajsız aegyo'lu halleri size de hoş geliyor olabilir , hmm ? ^^




Kızlar makyajla bunu çok daha kolay halledebildiği için bu ürün istediğiniz zaman aegyo'lu görünmenizi estetik ameliyatsız sağlayabilir....
Tabi pek çok başka ürün de :))


Ben bu ürünü linkte görebileceğiniz -->mayıs sonu haziran başı alışverişimde almıştım , aynı anda başka şeyler de aldığım için posta ücreti istediği halde  yine KollectionK'dan alışveriş yaptım ^^ 
*(Bilen bilir; fiyata posta ücretini ekleyip satan sitelerden daha çok hoşlanıyorum ; w2beauty gibi. Çünkü son anda ''15 $ posta ücreti, sürprizzz!!'' demediklerinden kendimi fiyata alıştırıp alışverişi daha rahat bütçeme uygunca, hesaplayarak yapıyorum )
 Ama KollectionK'nında hakkını yiyemem :
Benim ilk yutdışından ürün sipariş etmeyi öğrendiğim sitedir :) 
Ne rezillikler çıkardım , çalışanlar 3-4 defa hatalarım düzelsin diye siparişi iptal edip düzelttiler ve en sonunda siparişim tamam olduğunda çalışanlar benden daha çok sevinmişti:)) Kutunun içine pes etmeyiz sen merak etme gibi şirin bir şeyler yazıp göndermişlerdi ..  
Kozmetiğin yanı sıra  KPOP CD veya mesela resmi lisanslı KPOP ürünleri almak isterseniz güzel bir site . Ayrıca ürünleri beğenip, yorum bırakıp falan puan biriktirebilir ve indirim kuponu kazanabilirsiniz. Ben 20$lık kupon biriktirmiştim ve ilk alışverişimde kullanmıştım :))

Kullanım

Ben bunu alalı uzun süre oldu gerçi ama yinede kırdığım için üzgünüm güzelim ürünü :'( 

                     
Paketin üstünde Step1 ve Step 2 belirtilmiş ve  nasıl kullanacağınız gösterilmiş,

1- Önce gülümseyin, doğal olarak gözünüzün altında oluşan şişliği baz alarak;
alt tarafa koyu tondaki kremimsi-kalemimsi bu ürünü sürün.
2- Sonra açık renkte olanı kabarık durmasını istediğiniz bu şişliğe sürün .
Çok fazla ellemeyin çünkü waterproof ve smudgeproof değil , dağılıveriyor :D

İçerik

4Free Sistem: Paraben, benzophenone, ethanol, and talc. 


Göz çevrenize sürdüğünüz için içerik çok önemli tabii..
Bu ürün zaralı olabilecek kimyasalları içermiyor ve az da olsa nemlendirici içeriyor.
Zaten sürünce siz de yumuşaklığı hissedersiniz ;)
Zaten Etude House'un Dear Girl's Serisi Doğa ve Cilt Dostu olarak tanıtılıyor. 

Paketi


Ürünü ilk elime  aldığımda (belki gülersiniz) ucundaki renk veren farımsı kremimsi kalemimsi ürün ortadan süngere akıyor sanmıştım,
bir gözüme sürüp de diğer gözüme geçtiğimde;
 Biraz daha ürüne ihtiyacım var ama..
Sallıyorum sallıyorum olmuyo..
Dedim bana bitik ürün mü gönderdiler? :D
Sonra anladım ki...
Meğer keramet kapaktaymış :D
Asıl malzeme kapakta çevirip sünger gibi olan fırça niyetine kullandığımız bu uca bulaşacak şekilde tasarlanmış.

Renkler


İkisi de cilt tonunuza uyacak renkler aradaki hafif ton farkından  yararlanarak gözünüzdeki boyut algısını etkiliyor.




Açık rengi üste koyu rengi alta sürüyoruz ama dikkat;
Koyu olanı ince sürmelisiniz yoksa göz altınız kahve rengi görünür. Bu ürünle ilgili şikayetlerimden biri de koyu rengin fırçasının kalın olması, İNCELTİN ŞUNU kardeşim !
Ben makyaj yapma becerisi düşük bir insan olduğum için bu fırçayla ince şekilde göz altımı şekillendirmek için yaklaşık bir ay uğraştım ( yanlış anlaşılmasın ; bazen  günde bir bazen de 2 günde bir falan sürüyordum ama 1 boyu her gün ayna karşısında saatlerce sürcem diye uğraşmadım^^ ) 



Sonuç

Sevip/Sevmediğim Özellikler

+ - Üründeki renk algısını düzgünce gözünüze taşımak sizin yeteneğinize kalmış :) 
İnşallah harika fırça darbeleriyle şaheser aegyo line'lar yaparsınız . 

- Benim gibi gözünüzle zırt bırt oynuyorsanız , 
bu ürünü sürünce yapmayın : D
 Aksi halde yanaklarınızda ufak parıltılar hasıl olabilir...
(Kısacası dağılıyor.)

+ Siz yakından bakınca pek bir fark görmeyebilir, sadece simli farı göz altına sürmüşsünüz gibi düşünebilirsiniz ama resim çekip bi bakın, bir de gülümsemeyi unutmayın tabi :) o zaman doğal gibimsi bir aegyoline fark edeceksiniz :)
 (ne kadar iyi fırça kullanırsanız o kadar doğal çizebilirsiniz...Uslu çocuk olursanız sizde şirinleri görebilirsiniz gibi oldu bla bla bla :)

+Kolay çıkıyor, göz çevrenizi incitmeden silebilirsiniz.

+ Çok hafif 

+Daha iyi sonuç için göz altı morluklarınızı CC kremle kapatıp kullanabilirsiniz.
Ben resimde öyle kullandım. Volume verme konusunda daha iyi oluyor sanki...



Nerden alınır?

too cool for school_kollectionk

Kod 2038805 ile üye olun avantajlardan yararlanın!
!


Sizlerin Aegyo Sal konusundaki görüşlerinizi gerçekten çok merak ediyorum, kimlere yakışıyor, kimlere yakışmıyor vs...
 Lütfen yorum bırakmayı unutmayın :)

*Aşırı uğraştığım(~4-5 saat) ve sanki  fazla uzattığım bir post oldu. ~~ Napsam, uzun postlar sıkıcı mı yoksa yararlı mı sizce?

No comments:

Post a Comment