Wednesday, September 4, 2013

Etude House CC Cream Silky Review / Etude House CC Krem - Silky Yorum ve Eleştirisi ( Eng+ TR)

I've been very busy lately and it took 3 months for me to reviw this :D Now, there are a lot of reviews about this product in English, so I only mentioned my different comments about the product in English :)

Son zamanlarda çok meşguldüm ha şimdi yayınlarım derken Mayıs ayı sonunda aldığım ürünü, paketi bitirmek üzereyken eylül başında yorumlamak nasip oldu :) CC krem nedir öncelikle genel bilgi isterseniz CC Krem Ne İşe Yarar? linkine bakabilirsiniz. Ayrıca CC & BB Krem farkı Etude House açıklamaları için CC vs BB linkini tıklayabilirsiniz.

CC Krem makyajdan ziyade bakımlı görünmeyi sevenler için bakım ürünü diyebiliriz.

CC Cream is just for people who like skincare benefits more than make up.

Şimdi gelelim yorumlara :




Paketinin üstünde 8 özellik  1 arada  şeklinde tek tek ne yaptığı yazıyor fakat bir de karton paketi bulursam ekleyeceğim. 




Bu kadarı tüm yüze yetiyor. Bezelye tanesi kadar!
Pea size is enough for whole face!

My Thoughts / Yorumum

Beyaz renkteki krem renk değiştiriyor ve cildinizin tam rengine oturuyor. Bu oturma Etude CC Kremin Silky türünde diğerlerine göre daha uzun bir süre olan 20 dk'da gerçekleşiyor. İlk 20 dk yüzünüzde tozlu bir pudra var gibi görünüyor. Sonrasında ise hiç bir şey yok gibi diyebileceğimiz,  kızarıklıklar ve ton farkları büyük ölçüde gitmiş bir görüntü kalıyor.  


Normalde CC kremler cildi yeterince nemlendiriyor bunun için kolay emiliyorlar, fakat ben burun çevrem yağlı diye düşünüp matlaştırıcı özellikteki ''Silky''i tercih ettim ve nemlendirici özelliği var yazmalarına rağmen olmadığını düşünüyorum çünkü emilmesi zaman alıyor. 

Yaklaşık 8 özellik var ama en güçlüsü beyazlatma, SPF 30 PA++ ve gözenekleri küçük gösterme
Beyazlatma özelliği nedeniyle yaz boyu nerdeyse her gün güneş kreminin üstüne veya güneş kremi yerine bunu kullandım ve gerçekten olması gerekenden çok daha az bronzlaştım. Bir ara sadece güneş kremi kullandım ve resmen karardım, bu tona uyum sağlar mı diye denedim ve bronz tonlara da uyum sağladığını gördüm. 
Hafif bir aydınlık ton vermenin yanı sıra çok hafif pembe bir pembeli katıyor, CC kremin hedefi olan daha sağlıklı görünümü sağlıyor.

Sağ tarafta da soldaki kadar krem var cilde zamanla uyum sağladığı için belli olmuyor. 
( Kremi bitirmek üzereyim yenisi için 15 gün beklemem gerek , iktisatlı kullanıyorum :D )


After applying the white cream, it changes and fits to your own skin tone easily. But, for Etude House CC Cream Silky  it takes around 20 minutes to truely fit you. For the first 20mins. my face looks like there is a pink dust cover on my face.  I think it is because the Silky type don't have a good moistruizing function. From the 8 function ,  I have seen true effects of whitening , SPF 30 PA ++ and pore care.
I tanned less when I used this with my sun screen. Also, when I tanned it also suited easly to my tanned skin tone.


It has a pink undertone gives a lighter skin tone feel.

 Before                     &           After

Natural Matte Finish Tone Up! 
Doğal, aydınlanmış, tonu açılmış bir görünüm!Renk daha açık ve hafif kızarıklar gitmiş, gözenekler yakından bakıldığında çok farklı olmasa da uzaktan bakılınca baya küçük görünüyorlar.


Eğer cildinize hafif bir ışıltı katmasını ve daha parlak bir görünüm isterseniz Etude House CC Krem 'in Glow versiyonunu tercih etmenizi öneririm. Ben alırken internette resimler yoktu bende yağdan parlamış gibi görünmeyeyim diyip ne olduğunu bilmediğimden ( o zamanlar yeni çıkmıştı :) çekindim ve Silky aldım. Yumuşak, mat ve rengi daha sağlıklı görünen hafif makyaj ve cilt bakım ürünü!

If you want more glow and brightened skin you can buy the '' Glow'' type.

Uzun süreli kullanımda tek cilt bakım etkisi beyzalatma / renk açma diyebiliriz.

Only longtime effect is whitening.

Ratings:

Whitening/ Beyazlatma : 4.5 /5
Moist / Nemlendirme : 2/5
Oil Control / Yağlanmayı geciktirme : 4/5 (for Silky)

General/ Genel : 3.5 /5

Where to buy?
I bought mine from KollectionK/ KollectionK'da  $15.60 + $6 shipping (posta)

In W2Beauty with free shipping / W2Beauty'de ücretsiz posta servisi ile $17.99

Ayrıca bu linkten üye olursanız ilk alışverişiniz için 5$ indirim kuponu şifresi e-posta adresinize geliyor ve kupon kodunuzla 5$ indirim alıyorsunuz ayrıca deneme boy ürünler ve ufak hediyeler de gönderiyorlar!Hediyelere bayılıyorum. KollectionK bana hiç deneme boy göndermedi mesela :P

Twofacemall $21.95 :

Bu site için avantajlı üyelik kodum AFLIzn1R bu kodun size ne gibi hediyeler getireceğini öğrenmek için : Sponsorum Twofacemall linkine tıklayabilirsiniz  Use code AFLIzn1R to get benefits and gifts!

Siz hiç CC krem kullandınız mı? Sorularınız var mı?
Anything related CC Cream?

再见
Bye Bye!

No comments:

Post a Comment