Saturday, September 14, 2013

İyi Nemlendirici Seçimi / Get It Beuty Blind Test For Moisture Cream



Herkese merhaba~~Bu gün sizlere güzelliklerine fazlasıyla düşkün Korelilerin nemlendirici seçimi için yaptığı testi izlemenizi öneriyorum :)
 İyi bir nemlendirici herkesin sahip olması gereken bir şey özellikle de havaların soğumaya başladığı şu zamanlarda. Severek izlediğim Get It Beauty Blind Test (Kore güzellik programı) , kişiler üzerinde hangi marka olduğunu bilmeden Kore'den  çeşitli nemlendiricileri deniyor ve 25 kişi üzerinde yapılan deneyle genele hitaben sonucu ortaya koyuyor.
İyi bir nemlendirici;  cildi uzun süre nemlendirmenin yanı sıra, yağlı gibi göstermemeli, cilde yapış yapış bir his vermemeli ve kokusu rahat kullanıma izin vermeli.Soğuk havalarda, cildi uzun süre koruma çok önemli bir etkene dönüşüyor.
Ben şu an Neutrogena'nın ultra yoğununu kullanıyorum çünkü ellerim çok çatlıyor ve sık kullanım için fiyatı da uygun. Yapış yapış bir his vermeden kolay emiliyor. Zaten en sevdiğim yanı diğer nemlendiricilere göre daha hızlı emilmesi ve ellerimi yıkarken o ayrı bir tabaka varmış hissini vermemesi.

Video'da içeriğindeki özleri de ele alıyor. Mesela ben ballı olanın çok daha iyi sonuç vereceğini düşünmüş ve nemlendirici olarak kullanıldığını hiç duymadığım mango tohumu hakkında fikir yürütememiştim. Ama sonuçta yapılan testler pek çok şeyi öğrenmemi sağladı :)
Video İngilizce alt yazılı merak ettiğiniz yerleri sorabilirsiniz ::::: )





Her ne kadar nemlendiriciyi taaa Kore'den getirtmek zahmetli olsa da gene de 1. olan ürünü nerden bulurum derseniz W2Beauty'de şu an The Face Shop'un  %20 indirimi var :)

Bu benim kodumla üye olmanızı sağlayan ve 5$ indirim kazandıran  link : http://w2beauty.com/?s=2038805

Bu da ürünün direk linki : http://w2beauty.com/en/search?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=mango+seed&submit_search=Search

No comments:

Post a Comment