Thursday, September 26, 2013

Holika Holika - Jewel Light Water Proof Eyeliner Yorumları TR


For English Please CLICK!!

Merhaba arkadaşlar, bir süredir Türkçe yazma kararımdan takipçi eksikliği nedeniyle vaz geçmiştim. Fakat görüşlerine değer verdiğim bir arkadaşımın desteğiyle yazmaya devam etmeye karar verdim. Sonuçta Kore piyasasını yaklaşık 2 senedir çok yakından takip ediyorum ve pek çok alışveriş sitesini denedim. Bir gün bir faydalanan olur elbet :)
 Alış verişle ilgili sorularınız ve Kore ürünleri ile ilgili merak ettikleriniz için yorumlarınızı bekliyorum :)

Gelelim Kore'nin en çok satan kalemlerinden birine ...
Ayrıca bu ayki siparişimden en çok sevdiğim ürüne ...

Pembe olan No.8 Pink Topaz
Beyaz olan No. 17 Pink Ballerina



 Holika Holika, CNBlue,SİSTAR, Park SHINHYE gibi isimlerin reklamını yaptığı renkli ürünleri ve sihirli sözcüklerden ilham alan dizaynıyla ünlü bir Kore markası.Bu kalemlerde uygun fiyatı ve çok özellikli oluşuyla en çok satanlar listesine yerleşmeyi başaran popüler ürünlerinden. 


Park Shin Hye bu kalemlerle ^.^

Yukarıda İngilizce olarak özellikleri açıklanmış, fakat ben bunu son kısımda size daha ayrıntılı belirteceğim.
Başlıca özellikleri ;
Nerdeyse 20 çeşit rengi var.
Jel gibi yumuşak, hatta krem gibi diyebilirim, bu nedenle yeni başlayanların rahatlıkla kullanabilecekleri bir ürün, özellikle de dağılmaması benim gibi eyeliner beceriksizleri için önemli.
Suya karşı dayanıklı.
Parlak olanların parlaklığı ''tear drop liner'' denen göz altına sürülen parlak jeller gibi ve onlardan çok daha ucuz :)
Durduğu yerde sertleşip kalmıyor ve derinizi germiyor.
Kurumasını önlemek için özel bir kapağı var, kapatmayı unutmayın ;)
Far niyetine kullanılabilir demiş ama o kadar çabuk kuruyor ki, kurumadan yaymanız (benim gibi yeniyseniz) çok zor. Kuruyunca da pek dağılmıyor ki ben bu özelliği seviyorum.Çünkü bazı ürünler bütün yüzümü sim yapıyor :(

Bu parlak seri, ben seviyorum böyle hafif dokunuşları


 Kullanımı zaten hemen hemen aynı eyeliner mantığı ama istersen far gibi yay diyor. Bir de kapağını açık bırakmayın. Ayrıca kalemtraşla açmak lazım sanki plastik olduğu için aşağıdan dürtçekmiş gibi hissetsem de öyle işte :)

 Ürünün kullanılmamış olduğunu anlamamız için olsa gerek etrafını plastikle sarmalamışlar ve ürretim ile son kullanma tarihini bir güzel yazmışlar.



Parlak olan 8 numara diğeri 17. Fotoğrafta soluk görünüyor çünkü fotoğraf makinem bu ara tuhaflaştı, galiba bozuldu :(


 No.8 , Etude House's Dear Girls Cute Eye Maker'ın yerini aldı çünkü onun ucu çok kalın ve hemen dağılıveriyor. Bu da parlak ve hemen dağılmıyor.
Suyla yıkamaya çalıştım elimin üstünden, ovduysam da çok az renk kaybı oldu o kadar azki fotoğraflarda fark edilmiyor. Ama pamuğu alın hiç bir şey sürmeseniz bile birazı çıkıyor :) İlginç yani ..

Ayrıca tear drop liner almaktan vaz geçtim zaten sıvı ve fırçalı sürmek çok zor ! Bunu kuruyan katın üstüne bir kez daha sürün aynı etki oluyor. Ki, o da özel günler dediğimiz zaman zarfına hitaben. Bence günlük hayatta o kadar parlaklığa ihtiyaç pek olmuyor.

Renkleri göztermek için az miktarda sürdüm;

Fiyatı diğer Kore marka güvenilir eyelinerların çoğuna göre çok uygun 4 ila 6 dolar arasında (kargo ücreti dahil) Kargo ücreti olmasa 3$ civarında bir ücreti oluyor.

Nerelerden Alınır?

beautynetkorea'da 1+1 kampanyası var kargo ücreti dahil %30 indirimli

w2beauty Bu site indirim yaparsa çok ucuzluyor takip etmek lazım, ayrıca bu linkten üye olursanız 5$ benden hediye :) E-posta adresinize 5$ kodu gelecek alışverişinizde ödeme esnasında o kodu kullanabilirsiniz.

Kore ile ilgili ürün soruları için yorum bırakmayı unutmayın ^.^

Başka merak ettiğiniz ürünler varsa sorun , 
Görüşürüz ~~

No comments:

Post a Comment