Monday, October 7, 2013

Yeni Sponsorum TwoFace Mall ve Size Hediyeleri!!


Twoface mall  eski Kore kozmetiği  alışveriş sitelerinden.

Genele bakınca en ucuzudur diyemem, ama bazen 1+1 kampanyaları oluyor; 1 fiyatına 2 tane alıyorsun. Üstelik kargo ücreti fiyata dahil, tam ödeyecekken ürünün etiketi dışında ekstra bir ücret  çıkıp sonradan seni şaşırtmıyor!
'' 2 taneyi ne yapayım, bana 1 tane lazım'' derseniz Ankara'da yaşayanlarla kampanyalara ortaklaşa girebiliriz ;) (veya '' İngilizcem yetersiz'' derseniz yardımcı olurum)  Beni haberdar edin yeter. Hatta bazen 10 tane falan alacak olursam sponsorlar geliş fiyatından veriyorlar sağ olsunlar :)

!!!!!! Bu arada Türkiye'de kozmetikte sınırlamalar var, bununla ilgili bilgi almak ve gümrüğe takılmadan sorunsuzca ürününe ulaşmak isteyenler meishenmeweishenme@gmail.com adresinden veya sağdaki iletişim formundan bana ulaşabilirler ;)


Bu benim kodumla giriş imkanı veren link ---> http://www.twofacemall.com
Ne avantajı var? derseniz;

Benim okuyucularıma (linki veya kod AFLIzn1R kullananlara) siparişlerinde ücretsiz bir

'' Özel şişe tasarımlı Etude House Ice Cream Oje '' (aşağıda resmi olanlar)  HEDİYE!! Yaşasın!!! 

                                     

Bunun dışında, çok yakında bu kodla veya linkle üye olanlara %10!a kadar indirim fırsatları da gelecek!! Peki benim okuyucum ona yaptırdığım bu kıyağa karşılık  ne yapmalı? ;)
 Tabiki Bloglovin'den beni takip etmeli :)  Bloglovin Linkim






No comments:

Post a Comment