Tuesday, October 22, 2013

Kim Hyun Joong ve SNSD Sehyun'un Nemlendiricisi : The Face Shop Smim Radiating Nemlendirici Yüz Kremi Yorumlarım


Herkese merhaba!
Bugün bu ürünü tanıtmadan önce sizlere bir şey duyurmak istiyorum:
W2Beauty sitesi 15 gün önceki haline geri dönmüş ; yani 15 gün içinde eklenen tüm üyelikler / kodlar / ürünler hepsi silinmiş... Bu yüzden siteye aynı e-posta adresinizle tekrar üye olabilir ve yeni gelen kodu alışverişinizde kullanabilirsiniz...

Şimdi gelelim ürünümüze ...


Kremin özelliklerini markanın resmi internet sitesinden aldım , çevirdim : http://www.thefaceshop.net.my/sdetail/1/3196051363

-Normal ve kuru ciltler için diyor.
Bence kuru ciltler daha yoğun kıvamlı bir krem tercih etmeli ;)

-Parlaklaştırma diyor.
Bence çoğu ürüne göre çok parlak yapmıyor ama ben verdiği çok hafif aydınlık var onu sevdim. Çünkü eğer siyah noktalarım iyi temizlenmemişse parlaklaştırıcı şeyler onları daha da görünür yapabiliyor ;)


- Tibet Mantarları kullanılmış.
Ne işe yaradığını  merak edip google ile  bir az araştırdım. Koca bir makaleden özetle size faydalarını sayacağım :)
Mushrooms are microfungal plants that can be cultivated or found in the wild. Varieties of Tibetan mushrooms include cordyceps, chanterelles, boletus and lion’s mane. Mostly grown in the Tibetan plateau, such mushrooms are prized for their numerous nutritional and culinary benefits.

Diğer bir adına kefir diyenler de var... Proteinlerin yapı taşı olan amino asitten bol bol içeriyormuş, yüksek besleyici değeri varmış .Bolca A, D ve E vitamini içeriyormuş. Demir ve zinko gibi pek çok önemli minerali de yapısında bulunduruyormuş. Ayrıca polisakkaritler gibi çoklu karbonhidratlar da varmış. 

Peki bu mantar nelere faydalıymış?
+ Anti bakteriyel
+ Dokuların anormalleşmesine engel oluyormuş. (Kısaca dokuları koruyormuş yani)
+ Anti alerjik
+ Anti- aging (yaşlanma karşıtı )
+ Yıpranmış sinir hücrelerinin iyileşmesini ve yenilenmesini sağlıyormuş.
+ Bilişsel yeteneği artırıyormuş . (Beyin hücrelerine çok yararlıymış.)
+ Lösemi hastalarına öneriliyormuş.

 İngilizce  olan  makaleye isteyenler burdan benefits-tibetan-mushrooms ulaşabilir :)



- Cloudberry denen bizdeki dutla böğürtlen arası turuncu renk yabani  bir meyvenin özünü içeriyormuş.
Bu ne ola ki?
+ Kuzeyin soğuk iklimlerinde yetişiyormuş. 
+Turuncu renk bitkilerin genelinde olduğu gibi çokça C vitamini içeriyormuş. 
+Tazelik veriyormuş.
+ Cilde esneklik kazandırıyormuş.
+Anti-oksidan özelliği varmış.
Ayrıntılı bilgi için guide-to-cloudberries

Açıkçası içinde limonumsu bir koku vardı, emin olamıyordum ; limondur deyip geçmiştim meğerse buymuş :D
- Beyazlatıcı etki diyor.
Ben tabideneme boy olduğu için  4-5 kere kullandım ama öyle bir etki fark etmek için bu kısa bir süre sanırım ;)

- Aydınlık verici pudra tanecikleri içerdiğini söylüyor.
Bence çok çok hafif bir aydınlık etkisi var ama benim için yeterli  ;)

Sitede bahsedilen bu ana özelliklerin dışında ;

Çok iyi bir cilt yumuşatıcı oluğunu düşünüyorum
Ciltte incecik bir tabaka olarak durup cildimi 6 saat kadar korudu.
Derinlemesine nemlendirmiyor, kuru ciltler tercih etmemeli,
Denediğim en hafif krem, yüzü yağlı veya yağa meyilli olup nemlendiriciyle daha çok yağlı görünmesinden korkanlara öneririm, hiç yağlı hissetmiyorsunuz sadece cildiniz yumuşacık oluyor ve dış etkenlerden korunuyor ;)



Farklı ışıklarda çektim ama malum fotoğraf makinem bozulduğu için görüntü pek net değil :(
Normal nemlendiricileri sürdüğünüzde nasıl görünüyorsanız öyle, renksiz, sade :)

         Nemlendiriciyi taa Kore'den getirtmeye ne lüzum var diyebilirsiniz tabii ama allure tarafından önerilen bu kremi almak isterseniz;

Ürün linki w2beauty.com 
Bu site için indirim zamanını bekleseniz iyi olur geçen %20 indirimliydi bu ürün :D
Bu siteyi kişisel olarak çok seviyorum anlaşması çok kolay, müşterinin her isteği dikkate alınıyor, biraz pahalı ama kutunun içinden çıkan hediyeler beni çok sevindiriyor.
5$ indirim kuponu kazanarak üye olmayı öğrenmek için için Tıklayın  :)

Sizin nemlendiriciniz hangisi?  Sizce taa Kore'den nemlendirici istemek iyi bir fikir mi?

Görüşürüz ~~

No comments:

Post a Comment