Thursday, February 12, 2015

Style Nanda 3CE Water Gloss - Funny Booster ( 3 Concept Eyes) Review

Türkçesi için biraz aşağıya inelim ^.^

[ENG]

Hello everyone! I'm back with another 3CE review!  Before I reviewed 3CE Under Eye Flash in this link Click and I reviewed fresh aqua mist Click! 
Actually I never thought my money got wasted buying from 3CE ,so far whatever I've bought worths every penny. Here is a quick review in English, and you can see swatches below !

Water gloss is really moisturising and fills the wrinkles perfectly. 
It's more glossy than my photos and the colors are really vivid in this collection.
Funny Booster is a little bit different than the promotional pictures; it has slightly darker color .
It kinda givis similar feeling with G.Armani Lip Maestro , but of course color range is different.

It lasts up to 6 hours with applying lip balm ,carefully eating :D 
It transfers to glass much lesser than Etude lipsticks.
When first applied its easy to spread and make gradation. Let it settle on the lips for a few minutes then it will not be transferring much.

 I definitely want to get more colors wish it was cheaper :)
To see more colors http://en.stylenanda.com/product/3-CONCEPT-EYES-WATER-GLOSS/SFSELFAA0033507/ 


Merhaba arkadaşlar ! Bugün size sahip olduğum en pahalı sıvı rujdan bahsedeceğim. 3CE , ayakkabıdan kıyafete... pek çok ürüne sahip bir moda markası olan StleNanda'nın profesyönel makyaj ürünleri markası . Renk çeşitliliği ve kalitesiyle Kore'nin Mac'i olarak bilinir. Daha önce Bu yazımda TIK  ve Bu yazımda TIK TIK biraz bahsetmiştim. 

Rujlarının en ucuzunun tanesi yaklaşık 20$dır; ki bugün doların 2,51 den kapandığını düşünecek olursak 50 küsür liraya tekabül ediyor. Stylenanda'nın  internetten alışveriş sitesinde 200$ üstü alışveriş yapmadığınız sürece kargo parası da ödendiği için rujun fiyatı 70 tl'yi bulabiliyor :( Para değerimiz bu kadar düşük olmasa gönül rahatlığıyla yabancı bloggerlar gibi ''öğrenciyim ama kendime kıyak geçtim'' diyebilirdim . Günümüz Türkiyesinde benim gibi yemeye içmeye, gezmeye tozmaya ve cilt bakım ürünlerine düşkün bir öğrencinin, çok sık kullanmayacağı renkli makyaj ürününe ayırdığı bu miktar paraya içi gidebiliyor :D


Neyse , alırken içim içimi kemiriyordu, doğru mu yapıyorum diye. 
Babamın yurt dışında olduğu ve yine Facebook'ta duyuru yaptığım zamanlardı. (İnternetten alışveriş yapıp, kaldığı ülkeye yollatıyordum gelince getiriyordu )
Birisi de o zaman çok popüler olan 3CE Creamy Lip Color rujlardan istemişti. Ben de bundan cesaret alıp kendimi ikna ettim :) ''Yalnız değilsin, bazen insanlar kaliteli olsun bir tane olsun diye paraya kıyabiliyor bak'' dedim.[ Bunları dediğim kişi tabi ürün Türkiye'ye gelince fiyatından ötürü yan çizdi, oysa ben ona söylemiştim bu civarda fiyat olacağını. Ürün elimde kaldı, sonra başka biri ben alırım dedi, aksilikler oldu parayı yatıramadı , sonuç olarak ürün hala elimde ve sanırım hala öğrenciler olarak mantığımız pahalı rujdansa çantayı tercih ediyor.]
Not: Cilt bakım ürününe para verirken bu kadar içim acımıyor. Sonuçta sık kullanıyorum. Renkli makyaj için, daha az kalıcı olsa ne olacak, o renk yerine bunu alıyım da  diyebiliyoruz dimi :D


Style Nanda kendi internet sitesinden kıyafet falanda satıyor, makyaj malzemesi de. En güzel yanı renklerin rahat anlaşılması için bi milyon tane *abartı* tanıtıcı fotoğraf koymaları . Stle Nanda sitesinden bu ürünün diğer bi milyon resmine ulaşmak için TIK TIK


Dudaklarım kuru olduğundan, çok met edilen ve pek çok *daha pahalı markalara* alternatif gösterilen bol nemlendiricili uzun süre dayanıklı Water Gloss serisinden sık kullanılabilecek koyu pembe tonu Funny Booster'ı seçtim.

Peki renk hakkında ne düşünüyorum ?

Tam Uygulanırsa ;

Bir kaç ufak noktalık dağıtılırsa;

**Renk tam sürerseniz tanıtımdakilerden daha koyu , daha belirgin.
**Resimdeki gibi  parlak .
**Gerçekten uzun süre kalıcı, zamanla  parlak kısmı gidebiliyor ama dudakta izi, kalıyor. Yani üstüne tekrar lip balm sürseniz yetiyor, yenilemeye gerek kalmıyor.
***Bu yüzden azcık azcık kullandığımızdan ürün diğer sıvı rujlara göre daha uzun süre gidiyor. 
-Ki zaten ben belirgin sevmediğimden Koreliler gibi ortaya bir kaç nokta sürüp onu dudağa yayıyorum, hafif renklendiriyor. Böyle giderse bana 5 yıl yetecek :D
!!!!!! - Karşılaştırmak istiyorum ve söylemek istiyorum ki !!!!!!
It's  okey Thats Love dizisinde Gong HyoJin'in rujlarına bayılıyordum, çok doğal ve zeki gösteren renkler seçmişlerdi. Sonra araştırdım G. Armani 'nin Maestro sıvı rujlarından da kullanılmış. Gittiğim bir kaç yerde meraktan G.Armani rujlara bakındım. Diyebilirim ki kalite ,dudaktaki his ve duruş olarak  3CE water gloss  ile çok benziyor * sana öyle gelmiş olabilir kardeş diyenler düzeltsin çünkü Armani ruj satın alıp uzun uzun deneyinlemedim :(  sadece kısa süreli gözlemim *
Renk olarak benzerlik az, 3CE'nin ürünü  'gloss' olduğu için parlak renkler için tasarlanmış .

Parama Değdiğini Düşünüyor Muyum ?


Değdi Dudakları kuru biri olarak her rujun yakışmadığını, altına kat kat nemlendirici sürdükten sonra bile, dışarı çıkınca kışın soğukta dudaklarımın renkli renkli soyulmuş deri parçalarıyla çirkin göründüğünü biliyorum . Bu ürünle nem benim için en uzun süre dayanıyor 2-3 saat :) sonrasında ise dudaklarım renkli kuru soyuk görünmüyor, sadece biraz kuru görünüyor ve lip balmlarla 5-6 saat rahat idare ediyorum.
İlk sürünce etrafa bulaşabiliyor, bir süre rengin oturması lazım. Ondan sonra bardağa falan etude house rujlarına göre 10 kat daha az iz bırakıyor. Ki, ben bardağıma dudağımdaki rujun aynen çıkmasını pek sevmiyorum 0.O
Ayrıca çizgileri iyi kapatıyor.
Sadece bi ara renginden dolayı tereddütüm olmadı değil . O da belirgin ''Ben burdayım'' diyen renkler tercih etmememden kaynaklanıyor. Bi ara hiç duymadığım bi iltifat olan '' Rujunun rengi ne güzel, ne yakışmış'' gibi lafları  duymuş oldum. Açıkçası bu kadar belli olmasa daha çok sevinecektim :D Bende çareyi Koreli style ortaya hafif sürüp, ''Gradation'' yapmakta buldum( bunun Türkçesi neydi hacı beybiler bi yardım ?  )
Sonuç olarak, insanlara bi ruja bu kadar para verdim derken hafifçe kendimi suçlasam da kullanırken seviyorum. Elimde Etude House, Innisfree, Too Cool For School, Holika  ... gibi başka popüler Kore markalarının dudak ürünleri de var, ama sıradan bi tint gibi , gloss gibi değil, sıvı ruj gibi yoğun, kalıcı. Daha ucuz olsa başka renkler almak isterdim ama zaten belirgin diye nadir kullandığım bir ürün. Rujum bir kaç tane var ki bunların çoğu ruj değil tint. Yani renklendirici. Makyaj malzemesine çok para harcamak ne kadar doğru bilemiyorum, tartışılabilir.
Hatta lütfen  yorum yapıp vücudumun parçalarının resmini (el-yanak-dudak-göz gibi)paylaşmam dini açıdan ne kadar uygun açıklayabilir mi?  Lütfen kırıcı olmamaya çalışın çünkü bu ara bu konu çok düşündürüyor. Dünya'da o kadar aç insan varken sen paranı nelere harcıyorsun ayda 2 kere süreceğin şeye verdiğin paraya bak diye içinden geçiren oluyor mu ?

Önerir Miyim ?

Eğer dudaklarınız çabuk kuruyor ve kuruyunca  kötü görünüyor ve siz sık sık ruj tazelemeyi sevmiyorsanız  Sabah sürüp çıkın, akşama kadar bi kaç kere lip balm geçseniz, -yemeği dikkatli yediğiniz sürece- yeterli :) paranıza kıyıp ,en azından 50 tlyi gözden çıkarıp alabilirsiniz *-İnşallah öyle günler olur da; para değerimiz kendini toparlar; biz de 20$' a = 25-30 tl gibi bakabiliriz**

 Ki 50 tl gözden çıkarnca Türkiye'de de gidip istediğiniz gibi deneyerek kaliteli bi ürün alabilirsiniz 
İlla Kore malı olsun derseniz;
 zaten dudaklarınızla kuruluk, çatlaklık vs sıkıntınız genel olarak yoksa -ara sıra herkeste olabilir- renkli makyaj ürünü olarak yine kaliteli ve daha uygun fiyatlı Etude , Innisfree.. gibi markaları tercih edebilirsiniz. Daha uygun diyorsam da bunların hiç biri 5-6 tl değil , tl olarak en az 15-20 den başlıyor. Bizdeki Loreal gibi yanii.(Örnek verebileceğim bir tamamen Türk menşeili kozmetik markası aklıma gelmemesi ne acı !!!!)
İçerik?

İçeriği açıkça belirtilmemiş, ama yabancı üretim olan Loreal, MaxFactor, Dior, Armani vs neyse bu da çok farklı içeriğe sahip değildir :) Yine de yememeye çalışalım ;)
 Hatta Allah affetsin, içinde kötü bişey varsa bi de önerdim yani vebal olmasın :(((















No comments:

Post a Comment