Saturday, February 14, 2015

Sıkça Sorulanlar # Satış Yapıyor Musunuz?

ÖNEMLİ DUYURU !!!! Arkadaşlar istek alımı bitmiştir!! Bugün yani 14.02.2015'ten sonra lütfen ''Benim için şunu şunu getirtebilir misin?'' şeklinde isteklerde bulunmayınız! Neden mi?-->
 Sayfa açıklamasının uzun olan kısmında açıkça bu sayfanın BİLGİLENDİRME ve PAYLAŞIM amaçlı olduğunu ,SATIŞ sayfası kesinlikle olmadığını sadece Türkiye'de ulaşamadığımız ürünlere ulaşmada yardımcı olabilecek yollar gösterebileceğimi yazmış bulunuyorum :)
 Ki, bunca zaman hiç bir bağlantım olmamasına, yönlendirdiğim insanların oradan alışveriş yapmasında hiç bir çıkarım olmamasına  rağmen  Türkiye'de satışı olan Kore markalarına yönlendirmeler yapıp, mümkün mertebe Türkiye'de rahatlıkla ulaşılamayacak ürün isteklerini kabul etmeye çalıştım.
Sorun şu ki istek yapma sürecinde  pek çok deneyim sahibi oldum ve bunların parayla ilgili olan kısımlarının çoğu hoş olmayan deneyimlerdi.( Olsun, yine de çok iyi arkadaşlıklar kurdum. ;)
Daha önce de bunu belirtip istek almayacağımı söylemiştim . Ama gelen özel mesajlara dayanamayıp, başkalarına yük olmak istememe rağmen yurt dışından gelen her tanıdığımdan bir şeyler getirtmeye çalıştım.
Ancak ticaret erbabı olmayan diğer herkes gibi bişeyleri hatır için alıp satarken ki safiyane yaklaşımlarım kişisel ilişkilerimde problem oluşturabilecek bir noktaya geldi.
****Şu anda elimde istenip binbir ricayla birilerine getirtilmiş ama Türkiye'ye gelince istenmemiş ya da dönüş yapılmamış/parası uzun süre yatmamış ürünler var. Über meşgul olmasam da meşgul biri olarak, fırsat bulur bulmaz elimdeki bu ürünleri açıklamalarıyla blogda satışa çıkarmayı düşünüyorum . Almak isteyenler yine facebooktan mesaj atabilecek, posta ücreti kapıda/postanede ödenir size aittir .
*** Daha sonrasında ise Yasal olarak Türkiye'de satış yapan kişilerden getirtebildiğiniz kadarını lütfen getirtip bana ricada bulunmayın. Ricalara yine dayanamayıp hatalarımı tekrarlamaktan korkuyorum :D Belki yine kendim yurt dışına çıkarsam yardımcı olmaya çalışırım ama onu da zaten blogda/facebook sayfamda duyururum  :)
***Son duyuruma göre istek yapanlar sizinkiler mümkün mertebe getirilecek, ancak kesin demiyorum çünkü ben getirmiyorum, getirTİyorum :D
**** İstek yapıp ufak gecikmelerim oldu dyenler , kendinizi mahcup hissetmeyin lütfen :) Uzun süre dönüş yapmayanları da suçlamıyorum sonuçta pek çok şey benim acemiliğimden kaynaklı oldu :)

No comments:

Post a Comment