Thursday, April 10, 2014

Etude House Dear Girls Big Eye Maker Review [TR / ENG]




Hello everyone today I am back with a popular product's swatches! When I have enough time I'll review some cream/essence reviews too~~


Merhaba arkadaşlar kısaca bahsedeceğim popüler bir ürünle daha karşı karşıyasınız. Sınavlarım bitipte zamanım olunca bakım ürünleri hakkında yazmaya devam edeceğim ;)
Bu seriden Burda yorumladığım aegyo yapıcıyı kullanmıştım, renkleri çok doğal ve yapısı çok yumuşak olduğundan sevmiştim. Bu ürünü de amacını çok iyi anlamama rağmen renkleri de güzelmiş deyip almış bulundum :D



Actually I've been using Dear Girl's Cute Eye Maker which I reviewed HERE and I like the natural color pay off and mild texture . So, even though I don't really understand the true purpose of this product I wanted to give it a try because of nice colors ^^

Package /Paket




It is thiner than aegyo line maker.


Ucu aegyo yapıcıdan daha ince .

Swatches /Görünüm


My camera broke me down :( They are too shimmery but it's hard to see it from the pictures.
The light color is so yellowish than the aegyo maker .


Kameram bozulduğuiçin bu görüntüleri çekene kadar kıvranmış olsam da hala aşırı simli olduğunu anlatan bir kara yakalayamadım :(  Açık renkli olan aegyo yapıcının doğallığına benzemeyen sarıya yakın bir tonda.


It smudges extremly easy, if you don't use primer you could get panda eyes in a short time! It's not waterproof, smudge proof so the moment you touch your eyes slightly; BANG! ^^


Aşırı çabuk dağılıyor, eğer primer kullanmazsanız çok kısa sürede panda gözlü olabilirsiniz. Suya ve dokunmaya dayanıklı değil, dokunursan ; BANG !!

Usage / Kullanım



Sarımsı rengi olabildiğince hafif sürmeye çalıştım ama hala günlük kullanım için çok parlaktı.
Doğru kullandım mı bilmiyorum, markanın reklam resimlerindeki gibi yapmaya çalıştım, normalde daha küçük  bir alanda  kullanmaya çalışıyorum ama göstermek için aşağıdaki gibi yaptım ;)


I applied as light as possible but the yellowish side was still too shimmery for daily use . I don't know if use it in the right way. But I tried to demonstrate it ;)

With cute eyes maker;
Aegyo yapıcıyla birlikte kullanınca;




Conclusion /Sonuç
++Pros / Cons--

+Creamy
+Easy to carry around
+ Multifunctional (eye shadow, big eye maker)
+ Colors are really nice to use as eye shadow

- But yellow side is too shimmery for daily use
- Smudges easily
-Makes panda eyes
- It has less product than it seems  

++ İyi Yanlar / Kötü Yanlar --

+ Yumuşak, krem gibi yapısı var
+ Taşınma açısında çok rahat
+ Far ve ismindeki gibi büyük göz yapar olarak kullanılabilir.
+ Far olarak renkleri güzel

- Sarı renk tarafı günlük kullanım için aşırı simli.
- Hemen dağılıveriyor
- Panda göz yapıyor
-Göründüğünden daha az ürün var içinde.



Suggest for who; Wants eye shadow easy to carry everywhere
Kime önerilir; Her yere taşınabilen bir far gibi kullanmak isteyenlere

No to who; Touches her eyes a lot.
Kime önerilmez; Gözüne sık dokunanlara .

                             Overall / Puanı ; 2,75 / 5 

Won't repurchase ; Not a really necessay product.
Yeniden almayacağım; Gerekli bir ürün değil.





No comments:

Post a Comment