Wednesday, March 19, 2014

:: Innisfree Color Change ( Renk Değiştiren ) Tint Balm Mango Review [TR/ENG] ::


Hello everybody ! I sucked on blogging lately :(
 I have tons of reviews in draft but I'm just so  lazy, and I'm drama addict ( I watch drmas when I found internet time) sorry !
Inspiration for me to write ;  come to me come to me oh ,give it to me give it to me oh :)

Today I'm  going to review a colourful lip product ( lip products always colourful lol ) this one is really colorful because it has too many colors in one!!!!

I always have a huge interest in color change products. ^^

When CC creams first come out, I bought them without thinking twice. 
(Usually I think a lot when I buy a lippy because the color on screen and my lips may not match and  we may eat it :D )


Merhaba arkadaşlar ! Yazmayalı uzun zaman oluyor, hep şu tembelliğim ve dizi bağımlılığım yüzünden :( 
Elimde yorumu yazılacak bir sürü ürün var ama taslak olarak duruyorlar , yazma için ilham come to me come to me oh, give it to me give it to me oh :)

Bugün rengarenk bir dudak ürünü hakkında yazacağım, hepsi renkli olabilir ama bu rengarenk işte ;) Çünkü aynı ürünün birden fazla rengi var!!!! 
Renk değtiren ürünlere bayılıyorum onun için olsa gerek CC krem yani ( renk değişen krem) ilk çıktığında düşünmeden, bu nedir diye bakmada LÖNK diye alıvermiştim :D

Yurtdışından dudak ürünü alırken Müslüman olmamız hasebiyle, yeriz meriz falan... içeriğe dikkat etmek lazım. Çünkü domuz yağı  kullanılabiliyormuş.
 İnnisfree ''no animal ingredient'' yani < hayvani hiç bir içerik yoktur < dediği için aldım, normalde de aldığınız ürünün içeriğini 2 kere düşünün derim , Türkiye'de satılması önemli değil, sonuçta pek çoğu ithal ;) 



Package /Paket

Innisfree uses environmental friendly package that I love a lot; we need to think the future , right?

Capacity; 3,5 gr



Innisfree  dönüştürülebilir kağıt ve soya mürekkebi kullanarak çevre dostu  ürün paketleri yapıyor .

Kapasitesi ; 3,5 gr




Usage / Kullanım

It has the normal features of a tint not like balm :) 

But it dries so quick on my easily drying lips, 
don't forget to apply moisturizing products before the use ;)


Kullanımı diğer dudak ürünleri gibi :) 
Ama çabuk kuruyor onun için öncesinde iyice nemlendirmenizi öneririm ;)



Ingredients / İçindekiler 



 Jeju Tangerine (Jeju mandalinası) , no paraben, no silicon, no talc, tropical fruits (Tropik meyveler)


Swatches /Görünüm

Reklam resminde daha sarı görünüyordu ama aslında turuncu .
İlk başta ısıyla renk değiştirdiğini düşünmüştüm ama sanırım değil :/ Nasıl sürdüğünüze, dudaklarınızın rengine ve nem durumuna göre değişebilir. Ben sık sık farklı renkler görüyorum kendimde :) 

Şimdi hangi renk gelecek ki ???
Sürpriz.... tatlı pembe! Bi dahakine turuncumsu pembe... gibi :D
Kardeşimin dudak rengi benimkinden farklı onda da farklı tonlar çıkıyor :D


It seems more yellowish on ads but its orange .


First I thought it changes according to temperature ,not sure yet :/ 

But it might be changing according to the color and condition of lips ; 
sometimes I get a coral pink, sometimes I got cute pink or orangish pink lol . 

My sisters original lip color is different so she gets a different color. This changing is surprisinggg !!

 I think absorbation or rubbing may effect the change . 

Any good idea why it changes ? :D

It doesn't have shimmers and I like  using it daily :)

Simli ve parlak değil, günlük kullanmaya çok uygun .


It has different colors on the same line :D 

Kağıdın aynı çizgisi üztünde bile farklı farklı renkler çıktı :D


It looks juicy on lips but it dries too fast if I don't apply moisturizer before it.
 It might be too drying for winter but it will be good in hot wheather ;)

Öncesinde nemlendirici sürerseniz nemli görünür ama normalde çabuk kuruyor. Kış için önermiyorum ama yazın güzel olabilir.


Conclusion /Sonuç


++Pros / Cons--

+ I love the change idea

+It surprise me by giving different colours time to time

+It looks juicy

+ Good for daily use

+ No shimmers

+Good ingredients

+Nice mango scent, I love the scent a lot 

-Dries in 2 hours in winter, (Note that I've dry lips)
 in summer it will be longer.

- Sometimes feels sticky 

-Not moisturizing


++ İyi Yanlar / Kötü Yanlar --


+ Renk değişmesi çok hoşuma gidiyor.

+ Farklı renkler vermesi sürpriz oluyor .

+ Parlak değil ama nemli gibi bir görüntü veriyor.

+Günlük kullanım için iyi

+ Simli değil, çok parlamıyor.

+İçeriği doğal ve bitkisel

+ Mango kokusunu çoook seviyorum.

- Kışın 2 saatte kuruyuveriyor (Benim dudaklarım normalde kuru)
Yazın daha uzun 

- Bazen yapış yapış bir his verebiliyor

- Nemlendirmiyor.

-Türk lirasıyla pahalıya geliyor bence ; 25 TL civarı

Suggest for who; wants juicy ,not shining look and surprise color experience.

Kime önerilir; Parlak görüntü istemeyen ve ara sıra farklı renk vermesini sevenlere.

No to who; don't like drying products and instabil colors.

Kime önerilmez; Çabuk kuruyan ve sabit rengi olmayan şeyleri sevmeyenlere.

Overall / Puanı ; 3.75/5


Won't repurchase ;  I want to try innisfree's new lip mousse and others more moisturising cuz I've dry lips ;)

Yeniden almayacağım; İnnisfree'nin diğer dudak ürünleri daha nemlendirici ve yeni bissürü renk beni bekliyor ;)

Where to Buy ? / Nerden Alınır?

w2beauty Product Link / Ürün Linki -->Use code 2038805 in sponsorship code when you register, to get 5$ voucher !!


KollectionK Product Link/ Ürün Linki





No comments:

Post a Comment