Monday, May 12, 2014

13. Hanyü Qiao (Çince Köprüsü) Yarışması 第十三届 "汉语桥" 安卡拉赛区


Dün Ankara Üniversitesi Dil Tarih Fakültesi Farabi salonunda 13. Hanyü Qiao (Çince Köprüsü) Yarışması ( 第十三届 "汉语桥" 安卡拉赛区  ) olduğunu öğrenip izlemeye gittim.
 İyi ki gitmişim eski hocalarımı ve bazı arkadaşlarımı görüp uzun süredir ilk defa doya doya Çince konuşma fırsatı buldum ^^
Yarışma 3 aşamadan oluşuyor ; yazılı sınav,  konuşma sınavı ve yetenek gösterisi. Benim geç haberim olduğu için yetenek yarışmasına yetişebildim. Gösterilerin her biri birbirinden özenliydi, acayip eğlendim :))
Kameram kötü olsa da sizler içinde 20-30 sn'lik örnek olsun diye beğendiğim gösterilerin videosunu çektim ~~



Hello everybody! Yesterday I watched a Chinese competition and I wanted to share some videos under 1min. that shows people try to show their talet related Chinese culture ! 


Açılışı yapan ilkokul 3. sınıf öğrencileri ; 


Little students singing Chinese Song 



Tellaffuzu çok iyi olan bir öğrenci, eğlenceli bir gösteriydi ;
(yetenek bölümünün birincisi ancak diğer 2 alandan dolayı ilk 3'e giremedi)




Yoyo ile bir gösteri;




 Şarkı söyleyen biri ;



Beijing welcomes you ~~ 





Geleneksel Çin danslarından biri





Pekin operası yapan bir kız;





Cosplay kıyafeti ve yumuşacık sesiyle çok beğendiğim biri daha;





Sesi güzel bir yarışmacı daha ;




Geleneksel bir Çin  flüt türü;



Ay Işığı kalbimi temsil ediyor / Yue Liang Daibiao Wo De Xin şarkısı kanunla çalındı ;


Geleneksel çay seramonisi gösterileştirilerek sunuldu ;


Seramonisi sonrası şarkı; 


Yarışmadan bazı kareler;


Kurdele dansı ;  



S.H.E'den bir şarkı söyledi; 





Taiqi yaptı;


Çay Seramonisi;



1. Ödülü;













No comments:

Post a Comment