Thursday, August 8, 2013

Az Önce Gördüklerim ve Neden Kore'den Sipariş?

Az önce bir Türk sitede Kore marka kozmetik ürünleri satıldığını gördüm nerdeyse Kore'den siparişin 2 katı fiyatına!!  Tabi  Türkiye'ye getirenler gümrüktü vergiydi derken  çok para ödüyorlar :(

Bu yüzden posta ücreti dahil fiyatlarla hizmet veren Kore'den 15 günde gönderen siteleri öneriyorum.
 İngilizce hizmet veren sipariş siteleri çok kullanışlı ve ekonomik, daha önce sıkıntı yaşadığım ürünleri tekrar gönderdiler.
İngilizce bilenlerin işin kolay fakat bilmeyenler?? Bilmeyenlere elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım :) Benim resimlerini koyduğum ürünlerin bazılarını aldığım güvenilir siteler var. Biri kargo ücreti alıyor ,fiyatlar uygun görünüyor fakat en son aşamada kargo eklenince pahalı gibi görünen w2beauty ile hemen hemen aynı fiyata geliyor.  w2beauty benim sponsorum ve Türkiye'den alışveriş yapmak isteyenlere yardım edeceğimi onların da Türkiye'ye açılmak için fiyatlarda yardımcı olabileceklerini söyledim. Onlar da siteye kayıt olurken benim kodum 2038805'i kullananlara ilk alışverişte 5$ indirim yapacaklarını söylediler :) Ayrıca her alışverişinizden alışverişiniz oranında puan kazanıp onları birleştirip sitede  para gibi kullanabilirsiniz!!

Fakat, alışverişinizden önce bana danışmanızı öneririm, malum ülkemizde postayla kozmetik yasağı ve belirli kurallar var. Ben bu konuda gümrüğe gide gele bilgi sahibi oldum sizlere yardımım dokunacağına inanıyorum ^.^ Sitenin linkini sağa bu fotoğrafa tıklayınca ulaşabileceğiniz şekilde koyacağım ^^

W2Beauty ''Welcome to Beauty'' demek yani ''Güzelliğe Hoş Geldiniz'' Şu anda sitede %10 indirim var ki dolar cinsinden aldığınızı hesap edince TL olarak %20 indirimli gibi oluyor ve kargo da dahil ! Belli bir miktarın üzerinde alışveriş yapanlara ücretsiz hediyeler ve her alış verişte eşantiyon veya testerlar hediye!


W2Beauty'nin sahibi Alice dünya tatlısı bir insan, kendisini sitenin facebook sayfasından takip edip,ona istediğiniz kozmetik hakkında rahatça soru sorabilirsiniz; İngilizcesi olmayanlara veya bana danışmak isteyenlere her zaman yardıma açığım :)

Etude House ürünleri için;




Banila Co. için;




Görüşmek dileğiyle ~~

No comments:

Post a Comment