Friday, January 31, 2014

Pretty Man / Beautiful Man 예쁜 남자

Merhaba arkadaşlar ~~

Yazmayalı uzun zaman olduğu gibi ben bu diziyi bitireli de bir hayli uzun zaman olmuştu. Yinede kısaca bahsetmek istedim :)

Dizi ilk başta çok eğlenceli gelmişti; izlemekte tereddüt etmeme rağmen hoşuma gitmişti. Sonrasında ratinglerin sürekli 6-7 gelmesinden sanırım yazarın ve ekibin morali bozuldu ve dizi canlılığını kaybetti :(


Credit not mine!


Dok Go Ma Te = 장근석 / Jang Keun Suk  çok güzel biridir ve bakan bir daha bakmak ister, 아이유 / IU 'da Kim Bo Tong rolüyle sıradan bir kızı canlandırmaktadır. İlk önce IU ve Jang Geun Suk'un uyumlu çalışamayacağını düşünmüştüm ama IU 'nun dizi karakteri, Love Rain YoonA' ya göre daha farklı olduğundan kimyalarını daha fazla eleştirmeden diziye geçtim :) 

Ma Te dizi boyu bir sırrın peşindedir, bu sır iyi işlenmiş çünkü ''acaba ?'' dedirtiyor. Ama sona doğru artık sır da sıkmaya başlıyor :(  Ortada gayri meşru çocuklar var biri de 이장우 / Lee Jang Woo, I Do I Do dizisinde de çok sıkılmıştım sanırım bu adamın kaderi başı iyi sonu sıkıcı dizilerde oynamak ^.^

Sırrı öğrenmek için 한채영 / Han Chae Young 'dan yardım alıp;  büyük bir sınavdan geçmesi gerektiğini öğrenir ve farklı kadınlardan yardım alarak farklı şeyler öğrenir . 

Falcı benim en çok hoşuma gidendi. İnsanları anlamak için bu kadınları gözlemlemek gerçekten iyi bir fikir fakat bazı sahneler o kadar uzatılmış ki oraları hızlandırıp geçebilirsiniz. ''Yok ben insan incelemesi neyim istemem, '' derseniz başını (ilk 3 bölüm) , ortasını , sonunu izleyin yeter :)

Sonu sürpriz , yazarın twist becerisini beğendim ama hevesinin yarıda kaldığı belli; dizide action söndü, olaylar 3-5 mekanda basit konuşmalar şeklinde gerçekleşmeye başladı... Ratingler yüksek gelse setin tansiyonu da daha iyi olurdu dizide eğlenceli giderdi diye düşünüyorum ~~






No comments:

Post a Comment