Friday, December 13, 2013

Göz Maskesi; Hassas Ciltler Dikkat; Shara Shara Black Source Eye Sunglass 샤라샤라


For reading my English review  please click ^.^

Herkese merhaba~~
Bu aralar o kadar üşengecim ki ne zamandır adam akıllı yazı yazamadım.
Bu yazım  özellikle gözlerinin yorgun görünmesinden şikayetçi olanları ve bu ürünü almak isteyip acaba hassas cildime nasıl etki eder diyenleri , yakından ilgilendiriyor ;)
İşte...
Shara Shara Black Source Eye Sunglass

Genelde uyku düzenime dikkat etmediğimden gözlerim yorgun görünüyor ve sık sık göz altı morluklarım oluyor. Kullandığım göz kremi için tık tık ^^  işe yarasa da bazen daha etkili bir şey istiyorum .
Bu nedenle gözlük şekilli olmasıyla ilgimi çekti Black Source Eye Sunglass.

Ürün Tanımı


-Yorgun, yıpranmış görüntü için , besleyici bakım ve sağlıklı göz çevresi için
-Onarım, canlılık, parlaklık, enerji
- Güneş Gözlüğü şekliyle ve yumuşak yüzeyiyle yüzünüze uygundur
-Nemlenmiş,yumuşak göz çevresi için aktif içeriğe sahiptir.



Kullanım


-Temiz ellerle maskeyi paketten çıkarın

-Burnun üstü ve göz çevresine sıkıca yerşeltirin
-Göz kapağınızı açmak isterseniz, kapak kısmını yukarı kaldırın
-10-20 dk bakletip çıkartın ve esansın daha iyi emilmesi için .göz çevrenize 
masaj yapın

İçindekiler;


Pek çok doğal ve besleyici ürün içermesinin yanı sıra alkol içerdiğini göz ardı etmemek lazım ;)


Maske Hakkında ;



- Fazlaca essence içeriyor.
-Kokusu çok güzel ama göz çevresi pparfüm için uygun değil, Fazlaca parfümlü ürünler zarar verebilir
Kokusunu çok sevdim, krem olsa güzel olurdu :)
+Şekli çok kullanışlı
+ Dokusu yumuşacık


En önemli nokta;


Bu maskeyi ilk denediğimde;stres ve yoğunluktan dolayı cildim çok hassaslaşmıştı.
 Maske göz çevremi yakıyormuş gibi hissettim , çıkardığımda kızarıklıklar oluşmasını bekliyordum. En az 10 dakika bekletmem gerekirken dayanamayıp 5 dk bekletebildim.
Maskeyi çıkardığımda kızarlık yoktu; nemlenmiş ve hafif aydınlanmıştı. 
Daha sonra normal bir zamanda denediğimde önceki kadar rahatsız olmasam da yine de kaşıntı hissettim.

Sonuç;

*Eğer hassa bir cildiniz varsa sizi fazlasıyla rahatsız edebilir, bu herkeste aynı etki olacağı anlamına gelmez, kızarıklık yamadı sonuç iyiydi ama yüzümdeyken rahatsız hissettim hepsi bu :)
Yine de hassas olduğunuzu düşünüyorsanız dikkatli olun;)
Eğer normal bir cildiniz varsa hafif bir gıdıklama hissi olabilir.
Sonuç iyi , gerçekten yumuşak, nemlenmiş ve aydınlanmış.
Bu ürünü etkili olduğu için nadir de olsa tekrar kullanabilirim.
Ama alkol içerdiği için göz çevresine sık kullanılmamalı .
Parfüm kokusu çok yoğun.

Fiyatı tane başı 3-5 $ arası ama tek seferde birden fazla alırsanız daha indirimli.
Bu ürünü sponsor kodu 2038805ile w2beauty.com'a üye olup 5$ indirimle alabilirsiniz ;)

Siz göz çevrenizi rahatlatmak için neler kullanıyorsunuz?



No comments:

Post a Comment