Saturday, September 28, 2013

Komedi, Aksiyon, Gizem, Arkadaşlık ve Komiklikle Karışık Romantizm '' Wild Romance ''



Önceki bloğumu takip edenler bilir, iyi senaryo ve oyuncuyla birleşince eğlenceli konuları bir de  komedi dizilerini pek severim.Uzun süre Kore dizisi izlemeye ara vermiştim aslında... Bu uzun aranın ardından beni kasmayacak, gülümsetecek bir dizi arıyordum. Pek çok kişi Wild Romance'den övgüyle bahsediyordu ama sırf Jessica'yı oyuncu olarak beğenmediğimden izlemek istemediğim bir diziydi... Ciddi surat ifadesi olan biri bence, dizinin komedi olduğuna inanmam onun yüzünden güç oldu. (ne demişler geç olsun da güç olmasın) Bir de psikolojisi bozulduğu için estetik ameliyatı yaptırmasıyla gündeme gelen, genelde sevimli ama komik olmayan kız rolleri canlandıran Lee Si Youn'dan beklemediğim harika bir performans gördüm ve dedim ki ''Ummadık taş baş yararmış...''Beklentimin aksine fazlasıyla komikti ve harika bir oyuncuydu. (PS sonradan açılıyor, ilerleyen bölümlerdeki oyunculuğunu daha çok beğendim.)





 Malum, tüm Kore dizileri (Komedi de olsa) sonlara doğru ağırlaşıyor, ciddileşiyor.. Bu yüzden Japon eğlence dizilerini daha çok seviyorum, sonuna kadar gerilimsizler, ciddi değiller, bazısında hayatı önemsemeyen insanı rahatlatan bir esinti var.

 Bazen insan hayatın ciddiliğinden kaçmak istediği için komediye sığınıyor ve onunda bir süre sonra ciddileşmesi sizi yorabiliyor..

Neyse..

En sonunda dayanamadım, ne demişler merak ilmin hocasıdır :) Baktım dizi çok komik, ilk 7 bölüm kesinlikle komedinin yüklü olduğu , eğlenceli kısım. Sonra, tüm Kore dizilerinde olduğu gibi yavaş yavaş hüzün rüzgarları esmeye başlıyor, derken komedi yerini tamamen rüzgara kaptırıyor, (Allah'tan araya serpiştirilmiş ufak tefek espiriler var yoksa polisiyeye kayıyordu ) en son bölümde hafiften gülümsetme ve olayların hızla toparlanmasıyla bitiyor..


Sizin için  '' O bu suçu işlemiş olamaz '' diyen, size inan , size güvenen insanlarla yola çıkarsanız yarıyolda yalnız kalmazsınız...

Fakat bence bu dizide mevcut farklılıklar bana '' Bıktım klasik gerilimlerden'' dedirtmedi. Aralara serpilmiş sevimli dakikalar diziyi canlı tuttu. Bir de gizemli olaylar zinciri var tabii.İşte geldik konuya;

Konumuz galatasaray- fenerbahçe gibi birbirine düşman taraftarları olan iki beyzbol takımıyla başlıyor. Ana karakterlerden biri galatasarayda oyuncu, diğerinin ailesi ve kendisi koyu fenerbahçe hayranı diyebiliriz. Malum, skandal peşinde koşan medya araya giriyor ve bu iki inatçı keçi bir köprüde karşılaşıyor... Sen geçersin ben geçerim derken çareyi kızın ''Koruma'' olmasında bulan dizimizin pek sevdiğim karakterlerinden robot menajerimiz araya giriyor. Sonrasında kızımızın korumakla yükümlü olduğu ünlü beyzbol oyuncumuzun yaşadığı gizemli olayları çözmek için ''  İşsizler başkalarının işlerine burunlarını sokmayı severler. Hiç çalışmaktan ölen işsiz duymadın mı?'' diyen kitap okumaya bayılan, açık sözlü , zeki ve kendine has karakteriyle dizi boyunca izlerken en çok zevk aldığım, eğlendiğim komşu kızı devreye giriyor. İşte mükemmel kimya! Bir de beyzbolcumuzun can dostları var ki çok tatlı insanlar, çocukları bal bal!!



Bu o çocuk değil ama bu da çok tatlı :)


 Karakterlerini çok sevdim. Hele ki Im Joo Eun (tuhaf komşu kızı ) ve robot menajer çiftinin hikayesi ve karakterleri  harikaydı! Jessica'yı hala oyuncu olarak sevmiyorum, Kore'de fazlasıyla kaliteli oyuncu varken,  Jessica gibi popüler bir idolün oynatılması bazı çevrelerce karlı bir yatırım tabii. Gene de elinden geleni yapmış, konumuz Kore olmasa fena oyuncu sayılmaz ama çok fazla aktrisin olduğu bir piyasada iyi oyuncu sıralamasında yüksek bir yere koymamı beklemeyin benden..Lee Dong Wook'ta şanslı adam , bir dizide kaç güzel kızdan öpücük çaldı yahu :D 


Bazı sahnelerde çok orijinal fikirler vardı; korumanın VIP'de gidip , Star'ın Economy Class'ta tıkışması gibi..
Robot karakterin o harika sıkıcı filme ''eğlenceli'' demesi gibi. Ama bazı yerler uzatılmıştı. Yine de hakkını yemeyelim genel olarak eğlendiğim bir diziydi (özellikle ilk bölümler artı harika tuhaf +robot çiftinin tüm sahneleri.)



Bazı sevdiğim sahneler
  

Görüşürüz~~

No comments:

Post a Comment